دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی شهرستان ساوه گفت: حجم صادرات انار به نسبت میزان تولید این محصول بسیار پائین و اندک است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: مسجد جامع ساوه در فهرست پیشنهادی ثبت جهانی مساجد کشور قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان مرکزی، به بیان دلایل عدم جاری شدن سیلاب و رواناب برای افزایش تراز آبی استان پرداخت.

حدود دو سال پیش بود که با انتشار خبر احداث سومین کارخانه سیمان در مجاورت روستای ویدر بخش خرقان شهرستان زرندیه، انتقادات برای جلوگیری از فعالیت این واحد معدنی شکل گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب ساوه با تاکید بر ضرورت مقابله با سارقین و کاهش جرایم در سطح شهرستان، بر اهمیت برقراری گشت های مشترک دستگاه‌های خدمات‌رسان در نقاط آسیب‌زا تاکید کرد و گفت: در سایه اقدامات صورت گرفته میزان وقوع جرم سرقت در سطح شهرستان کاهش یافته و ساوه برای سارقین ناامن شده است.

🔹قاضی صدوری دادستان زرندیه با اعلام این خبر در گفتگو با شبکه خبری ساوه و زرندیه گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداری به شیوه فروش حواله خودرو باشند و نقل و انتقال غیر قانونی حواله های خودرو اجتناب کنند.

رییس شورای اسلامی شهر ساوه در مراسم گردهمایی بزرگ شوراهای اسلامی بخش مرکزی ، شهرهای ساوه و آوه که در روستای احمد آباد برگزار شد، گفت: در قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده، ساوه از جمله شهرستان هایی بود که بیشترین آسیب و زیان را متحمل شد.

فرمانده انتظامي ساوه از شناسايي يک واحد صنفي آرايشگاه زنانه مروج بي حجابي و تبليغات نامتعارف در فضاي مجازي و پلمب آن در شهرستان خبر داد.


امروز ( دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) روسای ادارات صمت ساوه و زرندیه تغییر و به جای آنان دو مدیر غیربومی را از مرکز استان به ساوه آوردند و جایگزین کردند!

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group