شنبه 6 مرداد 1403 | Saturday 27 July 2024

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از وقوع یک فقره نزاع خیابانی و قتل جوانی ۳۰ ساله در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه ۲۲۱ لیتر بر ثانیه به منابع تامین کننده آب شرب شهر ساوه افزوده شد، گفت: تامین آب مورد نیاز آب شهر ساوه با جدیت در دست اقدام است.

معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی ساوه گفت: کمبود منابع آبی و مواجه شدن این شهرستان با پدیده خشکسالی موجب کاهش سطح زیر کشت محصول طالبی به عنوان یکی از تولیدات شاخص کشاورزی این شهرستان شده است.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در حال حاضر ۳۰ مسجد تاریخی در ۱۲ استان شناسایی شده‌اند که واجد شرایط ثبت جهانی در یک پرونده زنجیره‌ای هستند که مسجد جامع ساوه جزو پنج مسجد اول برای ثبت جهانی است.

رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: وجود ۱۵ هزار هکتار اراضی دولتی در این شهرستان لقمه چرب و نرمی برای سودجویان است.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از شناسايي و دستگيري عامل تيراندازي در يکي از خيابان هاي اين شهرستان و کشف يک قبضه سلاح کمري خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه خواستار تسریع در تعیین تکلیف پساب صنعتی و لجن هاضم تصفیه‌خانه شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور و ضرورت بازچرخانی آن برای مصارف صنعتی شد.

معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی ساوه با اشاره به قرار گرفتن ساوه در سه اقلیم آب و هوایی گرم و خشک در بخش مرکزی، معتدل در دشت لوئین و سرد و کوهستانی در بخش نوبران گفت: در بخش مرکزی متاسفانه میزان بارش‌ها چندان تعریفی نداشت و با وجود سهم ۵۰ درصدی این بخش از میزان بارش‌ها، اما حجم بارش دریافتی نسبت به درازمدت بسیار پائین است و همچنان هیولای خشکسالی در این بخش جولان می‌دهد.

آئین حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) و پرچم گردانی، سالیان متمادی است که همزمان با دهه کرامت در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و خادمان حرم رضوی در جای جای این مرزوبوم پرچم متبرک بارگاه نورانی امام هشتم را برای دلدادگانی می‌برند که نور چشم‌شان، پابوسی مضجع نورانی مولای عشق و مهربانی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group