چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024
معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: تحقق حماسه سیاسی، مصداق موفقیت در آزمون وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.
 
احمد آزاد افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در واقع یک ریل گذاری جدید را در مسیر پیشرفت کشور ترسیم کردند که محوریت آن عبور از چالش ها و مشکلات کشور از طریق حماسه و مجاهدت است.
 
وی بیان کرد: توکل برخدا، اتحاد و داشتن یک هدف مقدس از مفاهیم واژه حماسه است همانطور که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و در جنگ نظامی با دشمن به پیروزی رسیدند قطعا ملت ایران با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی با تحقق اقتصاد مقاومتی و در عرصه سیاسی با حضور در انتخابات سال جاری حماسه آفرینی خواهند کرد.
 
وی اظهار کرد: درایت مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید موجب رشد روزافزون و تعالی کشور می شود و در این میان مردم و مسوولان باید در تحقق آن گام های اساسی بردارند.
 
فرماندار ساوه تصریح کرد: مقام عظمای ولایت در کمال هوشمندی خلق حماسه اقتصادی را توأم با حماسه سیاسی خواستار شدند چرا که یقین دارند که ملت ایران در گذر از تحریم‌ها و تهدید دشمنان نیز می‌توانند با حضوری آگاهانه حماسه سیاسی خلق کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: در خلق حماسه سیاسی مانند راهپیمایی باشکوه 22 بهمن سال 91 ملت ایران کارنامه درخشانی دارند و در انتخابات نیز به مانند گذشته موفق و عزتمندانه در صحنه حضوری حداکثری خواهند داشت.
 
آزاد افزود: توجه به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که پیام سال گذشته بوده است نیز باید در سال جاری همچنان در دستور کار مسوولان قرار داشته باشد.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group