دوشنبه 30 مهر 1403 | Monday 21 October 2024

شهردار ساوه گفت: مراکز خرید و فروش ضایعات تا پا پایان تیرماه مهلت دارند به خارج از محدوده شهری منتقل شوند.

◀️ به گزارش ماهنامه ارتباطات مرکزی به نقل از نارستان، مهندس رضا مصباحی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان اصناف، نیروی انتظامی، صمت، شهرداری و نمایندگان ضایعات فروشان برگزار شد، افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی از وضعیت ضایعات فروشی های شهر و صدور اخطار های مکرر و تاکید دستگاه محترم قضایی این ضرب الاجل صادر گردید.

🔸 وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری نسبت به احداث شهرک بازیافت و محل مناسب برای انتقال آنها اقدام نموده است، تمامی ضایعات فروشان و مراکز غیرمجاز باید تا پایان تیرماه به این شهرک یا خارج از محدوده شهری منتقل شوند.

🔸 مهندس مصباحی تصریح کرد: وجود ضایعات فروشان در سطح شهرعلاوه بر خطرات زیست محیطی موجب شده که ورودی ساوه که دارای زیبایی‌های تاریخی بسیاری است، به دلیل حضور این اصناف آلاینده با مشکلاتی مواجه و چهره آن مخدوش شود.

🔸 وی اظهار کرد: بر اساس قانون نباید هیچ ضایعات‌فروشی در محدوده شهر فعالیت داشته باشد، اما سالهاست شاهد هستیم که این مراکز با وجود آلودگی‌های بصری، محیط زیستی و به خطر انداختن سلامت شهروندان برخلاف قانون در داخل محیط شهری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

🔸 شهردار ساوه افزود: ضایعات فروشی های فاقد مجوز پس از موعدمقرر، پلمب و نسبت به تشکیل پرونده قضایی برای تعفیب متخلفین اقدام خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group