شنبه 6 مرداد 1403 | Saturday 27 July 2024

رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: پیشگیری از وقوع جرم از وظایف ذاتی تمامی دستگاه های اجرایی و آحاد مختلف مردم است و برای تحقق این مهم باید همه به میدان بیایند.

به گزارش شبکه خبری ساوه و زرندیه مجتمع توسعه بلور کاوه با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال و تولید انواع بطری زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم نموده است.

غذا بخش مهمی از میراث فرهنگی ملموس و ناملموس هر ملت است که با گذشت زمان و متناسب با جغرافیای هر منطقه شکل گرفته است. اصولا غذاهای بومی و محلی هر منطقه یکی از شاخصه‌های اصلی فرهنگ و جزو میراث معنوی آن منطقه محسوب می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب ساوه گفت: نباید مقوله پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی در مدارس مغفول بماند بلکه باید علم آموزی توام با تربیت انجام شود.

🔸حسین محمودی معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: گمانه‌زنی در محوطه به مساحت یک هکتار است که قلعه‌ای خشتی و گلی بوده و اکنون به تپه‌ای با ارتفاع 27 متر تبدیل شده است.

افتتاح شرکت تولید ظروف بسته بندی شیشه ای مهر ساچی در مجتمع توسعه بلور کاوه در شهر صنعتی کاوه توسط ریاست هیئت مدیره گروه صنعتی شیشه کاوه جناب آقای حاج ابراهیم عسگریان دماوندی و با حضور مدیر کل سازمان صمت استان مرکزی

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رییس جمهور آینده باید در مسیر ریل‌گذاری شده توسعه‌ای که توسط شهید رییسی بنا شده حرکت کند، گفت: شهید دکتر رییسی سردار جبهه حق بود.

استاندار مرکزی گفت: نرخ بیکاری در برخی شهرستان‌های استان مرکزی به صفر رسیده است و معضل بیکاری در نقاطی از استان که سال‌ها دغدغه بیکاری داشتند، با ایجاد صنایع متعدد برطرف شد.

معاون امور عمرانی فرمانداری ساوه گفت: نخستین واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن ساوه تحویل متقاضی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group