شنبه 6 مرداد 1403 | Saturday 27 July 2024

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان زرنديه از دستگيري 3 نفر اعضاء باند سرقت مسلحانه احشام خبر داد و گفت:‌ اعضاي اين باند به يک فقره سرقت مسلحانه احشام در اين شهرستان اعتراف كردند.



به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "جعفر اسکيني" در اين باره گفت: در پي وقوع سرقت مسلحانه احشام در يكي از روستاهاي شهرستان زرنديه، بلافاصله برنامه ريزي عملياتي پليس براي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز شد و تيمي مجرب از پليس اين شهرستان با همكاري، تحقيقات تخصصي خود را در اين زمينه آغاز كردند.
وي افزود:‌ در مراحل تحقيقات پليس سرنخ هايي از يك باند 3 نفره سرقت كه پس از سرقت به بيايانهاي اطراف متواري شده بودند به دست آمد و تحقيقات نامحسوس پليس براي دستگيري آنان آغاز شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: سرانجام سارقان در حال تردد در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان زرنديه شناسايي و در يك عمليات تعقيب و گريز دستگير شدند و در بازرسي از خودروي آنان يك قبضه سلاح شكاري كشف و 3 رأس گوسفند کشف شد.
سرهنگ اسکيني با اشاره به اعتراف دستگيرشدگان به يک فقره سرقت مسلحانه در شهرستان زرنديه گفت: دستگير شدگان با دستور مرجع قضائي با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group