شنبه 6 مرداد 1403 | Saturday 27 July 2024

سرهنگ پاسدار حمید رسولی فرمانده سپاه زرندیه با حضور در جمع خبرنگاران از اعزام کاروان 1000 نفره مردم شهرستان زرندیه به مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد و گفت: اعزام کاروان سالگرد ارتحال امام با همکاری و پشتیبانی شورای اداری و بخصوص فرماندار محترم صورت گرفته است.

فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه 20 دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران از این شهرستان ساماندهی شد، افزود: عموم مردم ولایت‌مدار و انقلابی می‌توانند برای شرکت در این رویداد بزرگ به مساجد و پایگاه‌های‌ مقاومت بسیج محلات مراجعه و ثبت‌نام کنند.

رسولی تصریح کرد: علاوه بر اعزام به صورت کاروانی، تعداد زیادی از گروه‌های خودجوش مردمی با وسایل نقلیه شخصی نیز در این آیین شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: در همان روزهای ابتدایی ثبت نام ظرفیت اتوبوس ها تکمیل شد و در حال پیگیری برای افزایش ظرفیت اعزام هستیم.

سرهنگ رسولی آشنا کردن نسل جوان با آرمان های انقلاب و تبیین شعارهای راهبردی انقلاب را ازجمله اهداف اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد امام و تجدید میثاق با امام و شهدا، مقابله با توطئه های دشمنان و تجدید بیعت با رهبرمعظم انقلاب، از سایراهداف مهم این سفر عرفانی می باشد.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به از دست دادن رئیس جمهور انقلابی در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: با پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، عملکرد سه ساله شهید رئیسی بهترین شاخص برای انتخاب فردی در این مسئولیت خطیر است.

رسولی افزایش مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات را بسیار پراهمیت دانست و گفت: انشاءالله با تلاش همه مدیران، انتخاباتی پر شور و با مشارکت بالا انجام خواهد شد و با انتخاب فردی اصلح مسیر شهید رئیسی در اداره کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group