شنبه 6 مرداد 1403 | Saturday 27 July 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از کشف بيش از 5 ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق در عمليات توقيف 3 دستگاه خودروي شوتي در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجتبي جمالي" در اين باره گفت: با ادامه يافتن طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با خودروهاي شوتي، مأموران انتظامي شهرستان ساوه در تحقيقي، 3 دستگاه خودروي سواري شوتي را شناسايي و متوقف کردند.
وي افزود: پس از بازرسي از اين خودروها 104 دستگاه لوازم برقي، هزار و 136 بسته لوازم آرايشي، 160 جفت کفش و 2 هزار و 500 عدد فندک قاچاق کشف شد.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش کالاهاي مکشوفه بنا بر اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي، 5 ميليارد و 98ميليون ريال ارزيابي شده است، اظهار داشت: در اين عمليات 3 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان با تأکيد بر استمرار طرح هاي عملياتي مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ريزي شده در تمام نقاط شهرستان، خاطر نشان کرد: سعي و تلاش پليس بر اين است که بيش از گذشته با همکاري و همدلي مردم و ديگر سازمان هاي مرتبط با اين پديده مقابله شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group