شنبه 6 مرداد 1403 | Saturday 27 July 2024

تمامی اخبار

مردی که با سرپرستی از یک فرزند معلول بدهی بالا آورده بود و از ماه گذشته در بند بود با کمک یک سرباز وظیفه از بند رهایی یافت.


به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مددجو آقای ۴۵ ساله‌ای که صاحب یک فرزند معلول است قبل از گرفتاری در بند به شغل تولید کابینت‌های ام‌دی‌اف اشتغال داشت.

نامبرده جهت امرار معاش و طبق شیوه کاری برای تحویل کابینت‌های مورد نیاز چند واحد مسکونی با شخص شاکی هماهنگ و برنامه‌ریزی می‌کند و مبلغی را از او برای شروع فعالیت دریافت می‌کند اما متاسفانه به دلیل نوسانات بازار متضرر شده و ناچاراً به مرور زمان ابزارهای که داشته را برای تسویه دین خود به فروش می‌رساند تا مانع مشکلات بعدی باشد اما این وضعیت تغییری نداشته و شرایط کار را به جایی می‌کشد که این کابیت‌کار دیگر قادر به انجام تعهدات نشده و با توجه به مبلغی که از شاکی دریافت نموده بود و توان پرداخت وجه را نداشته شاکی علیه وی اعلام شکایت نموده و نامبرده را از تاریخ 29 اردیبهشت ماه روانه زندان می‌کند.

با گذشت چند روز از حضور این مرد عائله‌مند در داخل زندان و اطلاع‌رسانی ستاد از وضعیت خاص خانواده او سربازی جوان به زندان شهرستان ساوه مراجعه نموده و عنوان می‌کند که قصد دارد تمام حقوق سربازی خود به همراه بخشی از سرمایه زندگی مشترکی که با همسرش کمتر از یکسال جمع‌آوری نموده صرف آزادی این فرد نیازمند کند.

بدینوسیله محبوس گرفتاری که ناخواسته پایش به بند باز شده بود با خوش قلبی این سرباز وظیفه از بند رهایی یافت و به آغوش پرمهر خانواده بازگشت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group