شنبه 6 مرداد 1403 | Saturday 27 July 2024

تمامی اخبار

شهردار ساوه گفت: تامین مسکن کارگران و کارکنان شهرداری از جمله دغدغه های مدیریت شهری است و آماده هرگونه همکاری و حمایت در این زمینه هستیم.


مهندس مصباحی در دیدار با داود میرزایی دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه و جمعی از عضای این تشکیلات، بیان داشت: به رغم مشکلات مالی موجود در شهرداری، این مجموعه همیشه تلاش کرده تا پاسخگوی مطالبات مردمی باشد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکند.
وی ادامه داد: همجنین در شرایط دشوار اقتصادی کشور، تلاش می کنیم امیدوارانه به جلو حرکت کنیم، زیرا ما خدمتگزار مردم هستیم و می باید در قبال آنها پاسخگو باشیم.
مصباحی پرداخت حقوق کارگران شهرداری را از اولویت های اصلی این مجموعه برشمرد و اظهار داشت: پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران و کارکنان همواره مورد تاکید بنده بوده و پیمانکاران را موظف کرده ایم تا دستمزد کارگران نیروهای شرکتی را قبل از نیروهای شهرداری پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه ارتقا معیشت و تامین مسکن برای کارکنان از برنامه‌های مهم در راستای رفع دغدغه های آنان است، افزود: همچنین دبیر کمیته رفاه شهرداری را ملزم به پیگیری مسکن کارگران شهرداری کرده ایم و حمایت های لازم را در این زمینه خواهیم داشت.
مصباحی با بیان این مطلب که کار اجرایی در تمام پروژه‌های عمرانی و طرح‌های مختلف بر عهده پرسنل خدوم شهرداری است، افزود: پرسنل شهرداری باید انگیزه کافی برای خدمت به شهروندان داشته باشند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group