شنبه 6 مرداد 1403 | Saturday 27 July 2024

تمامی اخبار

همزمان با چهارشنبه های امام رضایی اجرای پویش نذر ۸ درخت به نیت امام رضا علیه السلام در ساوه با استقبال قابل توجه باغداران و انار کاران این شهرستان مواجه شده و شتاب گرفت.

به گزارش ارتباطات و رسانه خادمیاران رضوی شهرستان ساوه صنم هدایتی مسئول کانون تخصصی نذر و وقف خدمت رضوی از ادامه اجرای این طرح خبر داد و گفت: در ادامه سلسله برنامه های نذر و وقف با حضور خادمیاران رضوی در باغات روستاهای ملک آباد و اندیس از توابع بخش مرکزی ساوه هشت درخت از هر محصول به نیت امام هشتم پلاک کوبی و نذر امام عشق و مهربانی ها شد در مرحله بعدی در روستاهای دیگر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در اجرای این پویش پس از پلاک کوبی درختان محصول برداشت شده از درختی که نذر امام رضا علیه السلام شده است به مصرف نیازمندان خواهد رسید.

هدایتی بیان کرد: امید است با اجرای این پویش باغداران بیشتری برای مشارکت در این اقدام خیرخواهانه پیش قدم شده تا بتوان در فصل برداشت محصول کام نیازمندان را با میوه شیرین کرد.

در اجرای این پویش عملیات پلاک کوبی درختان در فضایی آکنده از معنویت با پخش و قرائت صلوات خاصه و ذکر یا امام رضا علیه السلام انجام شد و به بانیان این اقدام خداپسندانه نمک تبرکی اهدا شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group