جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی آغاز فعالیت رادیو ساوه را تبریک گفت.

حجت الاسلام حسن هنرمند در گفت و با خبرنگار رادیو ساوه افزود: آغاز بکار این رسانه مجازی گامي موثر براي در راستای ارتقای آگاهی های مردم ساوه و زرندیه است و از اين به بعد شاهد اطلاع‌رساني بيش از پيش رويدادها در این منطقه خواهيم بود.

وی با اشاره به اینکه خبررسانی دقیق و سریع در رسانه ها می تواند همت مسئولین را در راه خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات جامعه مضاعف کند و با بکارگیری مسائل و مشکلات منطقه و مواجه شدن ان با ارائه و راهکارهای عملی و توسعه فرهنگی و اجتماعی اقتصادی ان منطقه بسیار مفید باشد.

به گفته وی برای اینکه شهرستان ها بتوانند جایگاه اصیلی خودشان را در رسانه ملی بیشتر احساس کنند نیاز به تقویت ابزارهای رسانه ای است.

حجت الاسلام هنرمند موقعیت شهرستان های ساوه و زرندیه  را در استان مرکزی استراتژیک دانست و افزود : ساوه و زرندیه با دارا بودن قابلیت های کشاورزی، علمی و صنعتی و  اقتصادی از توانمندی بالایی برای توسعه برخوردار هستند که با راه اندازی دفاتر خبری وظیفه رسانه هاست که در معرفی آن تلاش کنند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران و تیم خبری رادیو ساوه به منظور راه اندازی این فضای مجازی برای تداوم خدمت رسانی آنان به مردم شریف این دو شهرستان آرزوی توفیق کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group