يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

فرماندار ساوه گفت: اولویت بندی پروژه ها و جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های جدید متناسب با نیاز شهروندان، یک ضرورت است.

مهدی الیاسی یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن جلسات اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، به ویژگی های پذیرفتن مسئولیت در شهرستان ساوه پرداخت و گفت: این شهرستان به دلیل مزیت ها و تبعاتی که این مزایا به دنبال دارد از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است و باید مسئولان با روحیه جهادی و خستگی ناپذیری به مردم خدمت کنند. جلب اعتماد عمومی نسبت به بدنه دولت و نظام، مردمی بودن و ارتباط مستقیم با مردم یک ضرورت برای مدیریت در نظام اسلامی است.

فرماندار ساوه در ادامه بر جذب مشارکت های مردمی تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت و توان مشارکتی جامعه برای پیشبرد اهداف توسعه ای استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: همدلی و وحدت بین ارکان شهرستان و عمل متعهدانه به شرح وظایف و ماموریت ها توسط مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به انضمام حمایت های مردمی موجب توسعه روزافزون و پیشرفت شهرستان و البته ارتقای سطح رضایتمندی مردم خواهد شد.

الیاسی در خصوص موضوع عفاف و حجاب و خودحفاظتی نیز گفت: عفاف و حجاب از اصول زیربنایی سبک زندگی اسلامی بوده و سلامت زندگی فردی و اجتماعی را تضمین می‌کند و متضمن سلامت جامعه است. هر اداره ای مکلف به پیاده سازی فرهنگ  عفاف و حجاب در حیطه وظایف خود است و روحانیت نیز باید در این خصوص پیشگام باشند.

وی در خصوص خودحفاظتی نیز گفت: باید مدیران و کارکنان ادارات نسبت به موضوع خودحفاظتی نهایت دقت را بعمل آورده و آموزش های لازم را فراگرفته و از بنیان و ارکان اداره حفاظت کنند چرا که تجهیزات ادارات بیت المال و حق الناس است.

وی از برگزاری رزمایش جهادی در محلات کمتر برخوردار به منظور ایجاد توازن خبر داد و به لزوم و اهمیت برگزاری میزهای خدمت اشاره کرد و افزود: تقویت روحیه جهادی هدف دیگر این رزمایش است. مدیران دستگاه های اجرایی در این دولت روحیه انقلابی و جهادی را سرلوحه کار خود قرارداده و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی به دنبال توانمندسازی محلات کم برخوردار شهرستان هستند.

فرماندار ساوه همچنین گفت: هر فرد یا مسئولی در این شهرستان نارضایتی ایجاد کند و حقوق عامه را پایمال کند با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

امام جمعه ساوه نیز گفت: زیارت حضرت علی علیه السلام به منزله زیارت همه انبیای الهی به شمار می‌رود چرا که ایشان امام اول شیعیان و صراط مستقیم و نور هدایت است و باید اوج‌ ارادت و عشق خود را به وجود مقدس امیرالمومنین ابراز کرد.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: حضرت علی علیه السلام در همه امور به ویژه امر قضاوت و عدالت گستری بی همتاست و وجود مقدس آن امام همام الگویی بی بدیل برای جامعه بشری است.

وی گفت: ولایتی که به امیرالمومنین علی علیه السلام برسد حق بوده و برای غیر علی ناحق است و باید قدردان این نعمت باشیم. شرط دوست داشتن ائمه اطهار رعایت واجبات الهی و به ویژه عفاف و حجاب است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group