پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

پس از تأیید صحت انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه توسط شورای نگهبان اعتبارنامه محمدرضا منصوری نماینده منتخب مردم ساوه و زرندیه طی مراسمی با حضور خبرنگاران به وی تقدیم شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- معاون استاندار و فرماندار ساوه در حاشیه اهدای اعتبارنامه نماینده منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی این انتخابات را یکی از حماسه‌های سیاسی بی‌نظیر در کشور دانست که موجب خلق صحنه‌های زیبایی از حضور مردم شد.

محمد بهاروند افزود: هم حضور چشمگیر و گسترده مردم را در دو مرحله انتخابات شاهد بودیم و هم عوامل برگزاری انتخابات نظیر هیئت اجرایی و هیئت نظارت و بازرسی و نیز دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به خوبی تلاش کرده و زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را فراهم کردند.

وی حضور مردم را بیانگر شعور بالای سیاسی و بصیرت آنان دانست و تصریح کرد: این حضور گسترده در دو مرحله انتخابات برگ زرینی را در دفتر افتخارات کشور اسلامی ورق زد و اقتدار نظام را به نمایش گذاشت.

فرماندار ساوه در ادامه با تقدیر از حضور همه کاندیداهایی که فضای رقابت سالم و نشاط سیاسی را در جامعه فراهم کردند؛ از آنان خواست تا با پایان رقابت‌ها، رفاقت‌ها را از سر گرفته و برای اعتلای میهن اسلامی تلاش کنند.

وی از منتخب مردم نیز به عنوان فردی دلسوز و صادق یاد کرد که برخاسته از جامعه کارگری و صنعتی شهرستان است و قطعا با شناختی که از ظرفیت های شهرستان و پتانسیل‌های موجود دارد می تواند محور وفاق و همدلی بین مسئولان برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای منطقه باشد.

بهاروند کمک به توسعه ساوه و زرندیه، ارتقای معیشت و بهبود اقتصاد مردم و نیز ارتقای توانمندی این دو شهرستان در حوزه صنعتی و کشاورزی را از اولویت‌هایی دانست که باید مورد توجه نماینده جدید قرار بگیرد و بر عملیاتی کردن آن تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده منتخب ساوه و زرندیه در مجلس دهم نیز عرصه نمایندگی و وکالت مردم در خانه ملت را عرصه خدمتگزاری دانست که حضور در این سنگر مسئولیت‌ها را دو چندان می‌کند.

محمدرضا منصوری افزود: با بهره‌گیری از نظرات نخبگان و اندیشمندان و به فعل رساندن ظرفیت‌های ساوه و زرندیه تلاش خواهیم کرد قطار توسعه این دو شهرستان را شتابان به حرکت درآوریم.

وی در ادامه گفت: لازم می‌دانم از تمامی عوامل انتخابات از جمله هیئت‌های اجرایی،نظارت و بازرسی و نیز نیروهای انتظامی، سپاه و امنیتی تشکر کنم که باعث برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند شدند.

منصوری گفت: امیدوارم بتوانم اعتماد مردم را در عمل پاسخ داده و خدمتگزاری کوچک برای رفع نیازها و مطالبات مردم حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه باشم.

به گزارش ایسنا؛ این اعتبار‌نامه به امضا و تایید اعضای هیات اجرایی انتخابات، اعضای هیات نظارت شورای نگهبان شهرستان و ممهور به مهر انتخابات فرمانداری ویژه ساوه و هیات نظارت است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group