پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

جمعی از اساتید و نخبگان ساوجی در نشستی با دکتر حبیب الله حبیبی از وی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

 

به گزارش رادیو ساوه در این نشست،نخبگان ساوجی، حضور دکتر حبیبی را با توجه به شرایط فعلی شهرستان یک ضرورت عنوان کردند و وجود نامزدهای مدیر، مدبر و باسابقه کار امدی کلان در صحنه انتخابات را ضرورتی انکار ناپذیر برای دفاع از منافع شهرستان ساوه برشمردند و از دکترحبیبی خواستند تا حضور در انتخابات را یک تکلیف به حساب بیاورد.

در این نشست اساتید دانشگاه با تاکید بر بعد فراجناحی بودن دکتر حبیبی، خواستار استفاده از توانایی برجسته وی در حل مشکلات اساسی ساوه و زرندیه و ایفای نقش بیشتر در زدودن چالش های موجود شدند.

دکتر حبیبی نیز در این نشست ضمن ارائه تحلیلی از وضعیت پرتنش منطقه و تلاش جمهوری اسلامی برای صیانت از مرزهای بین المللی وحفظ امنیت پایدار در کشور را نتیجه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و افزود: مردم ساوه وزرندیه همیشه در لبیک گویی به ولایت جزو پیشتازان کاروان شهادت بوده اندو این دو شهرستان عهدی ناگسستنی با ائمه اطهار، و ولایت داشته اند.

این حقوقدان و وکیل بین المللی ضمن تببیین استراتژی تبلیغات مبتنی بر شعور سیاسی ،اعتماد مردم را سرمایه پرارزشی دانست و گفت: همیشه اعتقاد داشته و دارم که اگر اعتماد مردم و دعای خیر آنها نباشد هیچ کاری به سرانجام نمی رسد.

وی با تشکر ازدعوت نخبگان ساوجی از وی برای حضور در عرصه انتخاباتی مجلس گفت: حضور در انتخابات وظیفه سنگینی است و اینجانب همیشه سرباز این مردم بوده و هستم و از هیچ اقدامی که درتوسعه سیاسی و اقتصادی موثر  باشد فروگذاری نمی کنم.

دکتر حبیبی گفت: برای حضور در انتخابات تردید جدی دارم و هنوز برای حضور به تصمیم قطعی نرسیده ام.ولی بر این امر تاکید دارم که با انتخابی درست باید اعتبار سیاسی ساوه و زرندیه را رفعت بخشیم.

دکتر حبیبی درپایان بر این امر تاکید کرد چه ما کاندیدا باشیم و جه نباشیم ،باید در این دوره دکان تزویر و کاسبان انتخاباتی را ببندیم وبا توجیه مردم مدیران و افراد امتحان پس داده را کنار بزنیم

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group