دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

بخشدار بخش مرکزی شهرستان زرندیه از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری در این بخش خبر داد.

موسی لطفی فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و نیز ۱۵ مهرماه روز روستا و عشایر، به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه به منظور شناسایی ظرفیت ها، استعدادها و توانایی های بخش مرکزی شهرستان زرندیه در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، جاذبه های طبیعی و گردشگری شامل آیین ها و سنت های بومی محلی، شعر و موسیقی محلی، جاذبه های گردشگری، اقتصاد روستامحور و با هدف ارتباط دوسویه میان روستائیان و عشایر با جامعه شهرنشین و عرضه مستقیم صنایع دستی و محصولات تولیدی روستائیان و عشایر برگزار خواهد شد.

بخشدار مرکزی زرندیه معرفی این ظرفیت ها، ایجاد روحیه خودباوری دراین قشر ازجامعه، حمایت از صنایع دستی، بسته بندی و محصولات تولیدی روستائیان و عشایر و معرفی و عرضه مستقیم آن در بازار مصرف با هدف خرید بی واسطه و مناسب را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی گفت: اجرای برنامه هایی همچون موسیقی محلی، پخت غذاهای سنتی، اجرای برنامه های شاد، بازخوانی آیین ها و سنت های محلی و... در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه اولین بار است که در سطح بخش مرکزی برگزار می شود، افزود: از کلیه علاقمندانی که تمایل دارند محصولات تولیدی اعم از صنایع دستی، بسته بندی، فرش، فرآورده های لبنی، تولیدات باغی و زراعی خود را مستقیما در بازار مصرف عرضه کنند دعوت می شود جهت ثبت نام و حضور در نمایشگاه به بخشداری مرکزی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ۴۵۲۲۲۲۲۶ و ۴۵۲۲۲۲۲۷ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا پایان روز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ است، گفت: زمان برپایی نمایشگاه: ۱۸ الی ۲۰ مهرماه در شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه و در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان جنب اداره آموزش و پرورش خواهد بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group