دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

امام جمعه زرندیه گفت: ایران قوی به دشمن منزوی باج نمی‌دهد و اجازه نخواهد داد دشمنان علیه این ملت توطئه افکنی کنند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی شنبه ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان شرکت کننده در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان زرندیه اظهار کرد: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ملت بزرگ ایران در حالی جشن می‌گیرند که دشمنان انقلاب ضعیف تر از گذشته و جمهوری اسلامی بسیار قویتر از قبل است.

وی افزود: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکای جنایتکار، تروریست و تروریست پرور، چشمان کور خود را باز کند و اتحاد ملت بزرگ ایران را ببیند و ولایت مداری ملت بزرگ ایران را مشاهده کند.

وی گفت: دشمنان انقلاب خوشحالی ملت بزرگ ایران در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را ببینند و از این اتحاد و یکپارچگی ملت، از وفاداری ملت به انقلاب، از ولایت مداری ملت، از راهپیمایی بزرگ این ملت در سالگرد انقلاب عصبانی شده و از این عصبانیت بمیرند.

امام جمعه زرندیه افزود: آمریکا در برابر اراده خلل ناپذیر ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت هیچ غلطی نمی‌تواند کند و هر توطئه ای در برابر اراده ملت ایران محکوم به شکست است.

وی بیان کرد: کشوری که یک روزی ژاندارم آمریکا در منطقه بود به برکت انقلاب و پایداری و ولایت مداری ملت به نقطه امید جهان اسلام و مسلمانان جهان تبدیل شده است. دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکا ۴۴ سال است با صرف تمامی امکانات خود می‌کوشند راه پیشرفت ملت انقلابی ایران را مسدود سازند اما به لطف و عنایت حق تعالی سال به سال دشمنان ما ناامیدتر از گذشته و جمهوری اسلامی قدرتمند تر از گذشته راه خود را ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب انجام شد و مردم بار دیگر با حضور خود در صحنه نشان دادند که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند. دشمنان به دنبال ناامیدسازی مردم ایران از انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند، اما هر بار مردم ما با حضور میلیونی خود در صحنه، آنها را منزوی و ناامید ساخته‌اند و امسال هم همین اتفاق افتاد.

به گزارش ایسنا، همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن مردم زرندیه حماسه حضور را در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی این روز به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان با راهپیمایی در خیابان‌های اصلی شهر و با سردادن شعارهای ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله، روز شکست دشمن، ۲۲ بهمن، روز نجات ملت، ۲۲ بهمن، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و الله اکبر، پایبندی خود را نظام اسلامی به اثبات رساندند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنین در شهرهای پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان و روستاهای بخش خرقان، زاویه و مرکزی زرندیه نیز برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group