يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: در دوران پساتحریم با افزایش مشارکت‌های اقتصادی داخلی و خارجی، نرخ اشتغال و ارزش افزوده اقتصادی در این شهرستان افزایش خواهد یافت.

 

 محمد کردی در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با اشاره به برخورداری کشورمان از نیروی کار متخصص و ظرفیت‌های بالقوه علمی و پژوهشی افزود: با اجرایی شدن برجام بهره مندی از این فناروی‌ها، رونق اقتصادی را در کشور تقویت خواهد کرد.

وی با اشاره به استقبال شایان توجه هیات‌های تجاری و اقتصادی خارجی برای سرمایه گذاری در زرندیه در دوران پسابرجام، تصریح کرد: با اتمام برخی تشریفات اداری، سرمایه گذاری خارجی در طرح های بزرگ صنعتی و اقتصادی در این شهرستان رقم خواهد خورد و بزودی شاهد اجرای طرح‌های محرک توسعه در این شهرستان خواهیم بود.

کردی شهرستان زرندیه را با برخورداری از 250 صنعت مولد یکی از مناطق قابل اتکای رونق اقتصادی در استان مرکزی دانست و افزود: دوران پسابرجام، فرصتی ارزشمند و طلایی برای ورود فناوری‌های نوین جهانی در عرصه تولید ملی و سرمایه‌های صنعتی کشور است.

وی به سفر اخیر هیئت کره جنوبی و دستاورد این سفر در استان مرکزی  اشاره کرد و با بیان اینکه شهرستان زرندیه و استان مرکزی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی برخوردار است، گفت: بستر سرمایه‌گذاری در زرندیه فراهم است و تا کنون درخواست‌های زیادی جهت احداث طرح در شهرک‌های صنعتی داریم.

به گفته وی، لازم است برای رشد اقتصادی 10الی 12درصدی در استان تلاش کنیم تا نه تنها به رشدی مطلوب دست پیدا کنیم بلکه بتوانیم خلاء رشد اقتصادی در بعضی از استان‌های محروم کشور را نیز پر کنیم.

فرماندار زرندیه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار کرد: نقشه راه روشن، رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.

وی  در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با درایت مجموعه اداری شهرستان در سال جدید جلسات متعددی را با محوریت اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت و تصمیماتی مثمرثمر جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در دست اجراست.

کردی خاطر نشان کرد: موتور محرکه اقتصاد ملی حمایت از تولید ملی و بهره‌گیری از سرمایه و کار ایرانی و ایجاد اشتغال پایدار و مولد در سایه رونق تولید ملی است.

امام جمعه زرندیه نیز در ادامه بر ضرورت گشاده‌رویی مسئولین با مردم تاکید و رفتار کریمانه با مردم را از خصوصیات کارگزاران نظام اسلامی برشمرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی علم‌الهدی رفتار صمیمانه و صداقت در گفتار مسئولین در برخورد با مردم و پاسخگویی صادقانه را از ویژگی‌های یک مسئول خوب و انقلابی نام برد و تصریح کرد: هر گونه بدقولی و دادن وعده‌های ناشدنی نه تنها مغایر با اخلاق اسلامی بلکه باعث بدبینی به چهره نظام اسلامی است.

به گزارش ایسنا؛ در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه روسای جدید بانک ملت، اداره ورزش و جوانان زرندیه و مدیر شهرک صنعتی مامونیه معرفی و از خدمات مدیران قبلی تقدیر شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group