شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی بر تحقق اهداف توسعه‌ای شهرک گردشگری زرندیه تاکید کرد.

 

 ظفر افشون در جریان بازدید از مجموعه گردشگری زرندیه با عنوان شهرک توریستی سرزمین ایرانیان خواستار تسریع در اجرای پروژه و رفع موانع توسعه و نیز عملیاتی شدن فازهای اجرایی آن شد.

وی از این مجموعه به عنوان یک پروژه ملی و افتخار برای کشورمان یاد کرد و افزود: استان مرکزی به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و شرایط جغرافیایی خاص، گزینه مناسبی در فلات مرکزی ایران برای طرح‌های این چنینی است که در عرصه‌های بین‌المللی مطرح است.

به گفته وی، احداث چنین مجموعه‌های توریستی علاوه بر کاربرد تفریحی که در کشور ایجاد می‌کند، موجب ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای هزاران نفر است.

افشون تاکید کرد: احداث مجموعه تفریحی در سرزمین ایرانیان علاوه بر اینکه موجب تحول در صنعت گردشگری منطقه خواهد شد، عاملی برای رونق کسب و کار محسوب می‌شود.

وی افزود: شهرستان زرندیه مسیر توسعه و پیشرفت را شتابان طی می‌کند و با توجه به موقعیت و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، آینده خوبی در انتظار این منطقه است.

شهرک تفریحی توریستی سرزمین ایرانیان در شهرستان زرندیه استان مرکزی و در فاصله 40 کیلومتری تهران و در حاشیه آزادراه تهران ساوه قرار دارد. این شهرک دارای 24 کاربری ورزشی، تفریحی، گردشگری، اقامتی و تجاری است که در زمینی به وسعت یک ‌هزار و 400 هکتار احداث شده است.

در جریان این بازدید مدیرکل امور اقتصادی استانداری مرکزی و فرمانداران شهرستان‌های ساوه و زرندیه نیز حضور داشتند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group