شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه سیاسی این ملت که در هفتم اسفندماه سال گذشته بوقوع پیوست را تکرار می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- محمد کردی در نشستی با دهياران و شهرداران، نمايندگان فرماندار و بازرسان شعب اخذ راي در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت 75 درصدی مردم شهرستان زرندیه در مرحله اول انتخابات را بیانگر بینش بالای سیاسی و بصیرت آنان در دفاع از ارزش‌های انقلاب و تبیعت از فرامین مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه مشاركت شهروندان زرنديه در مرحله اول انتخابات مجلس دهم سيزده درصد از ميانگين كشوري و چهارده درصد از ميانگين استاني بالاتر بوده است از شهرداران و دهیاران و نیز عوامل اجرایی انتخابات خواست تا ضمن تشویق مردم به حضوری گسترده در مرحله دوم انتخابات و تلاش برای برگزاری انتخاباتی قانونمند زمینه‌ساز تثبیت این حرکت حماسی در مرحله دوم نیز باشند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان زرندیه با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه، تصریح کرد: مسئولان در انتخابات باید از هر گونه حرکات تفرقه افکنانه و جانبداری‌های متعصبانه جهت برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم، قانونی و پرشور جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: شهرداران و شوراهای اسلامی نباید له یا علیه هیچ نامزدی تبلیغ کنند و از امکانات دولتی برای تبلیغات هیچ نامزدی استفاده نشود و با منطق و شرایط مناسب در راستای تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اهتمام داشته باشند.

کردی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان زرنديه 57 شعبه اخذ راي پيش بيني شده كه 43 شعبه در مركز شهرستان و چهارده شعبه نيز در بخش خرقان مستقر خواهد شد، افزود: نمايندگان فرماندار و عوامل برگزاري انتخابات در مرحله دوم انتخابات همچون دوره قبل اجازه هيچ گونه دخالتي در روند انتخابات را ندارند و با قاطعيت بايد پاسدار آراي شهروندان باشند.

به گفته وی با بررسي‌هاي صورت گرفته تعدادي از عوامل برگزاري انتخابات در دور دوم تغيير يافته و در مدت اخير چندين دوره آموزشي و توجيهي براي عوامل جديد برگزار شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group