دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: تجربه نشان داده است که تفکر و اندیشه بسیجی راه نفوذ دشمن را می‌بندد.

 

 سرگرد پاسدار "محمد مهجوری" در نشست خبری هفته بسیج اظهار کرد: دشمن به دنبال نفوذ در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور است و این فرهنگ و تفکر بسیجی است که راه نفوذ دشمن را سد می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان مدافع اسلام و انقلاب ضامن امنیت کشور و خاری در چشم دشمنان است و توانسته اقدامات زیادی را برای صیانت از انقلاب به منصه ظهور بگذارد.

به گفته وی مقابله با منافقین و ضد انقلاب در هشت سال دفاع مقدس، حضور در جبهه و عرصه‌های دفاع از انقلاب، حضور در عرصه‌های سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم و نیز مقابله با جنگ نرم دشمن از فعالیت‌های بسیج است.

وی اظهار کرد: نام بسیج یادآور خاطرات عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ایران است و اگر روزهای خاطره‌انگیز دفاع مقدس را یادآوری کنیم نقش و اهمیت بسیج در خلق حماسه‌انگیزترین صحنه‌های تاریخ را می بینیم.

فرمانده سپاه زرندیه در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج می‌توان به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، ارائه خدمات رایگان درمانی در قالب اکیپ پزشکی، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اشاره کرد.

وی برگزاری مسابقات قرآنی، مسابقات ورزشی، شب شعر با موضوع استکبارستیزی و بیداری اسلامی، گردهمایی و میقات صالحین در نماز جمعه، نشست‌های روشنگری در پایگاه‌های مقاومت بسیج، یادواره شهدای محله، اجتماع بزرگ بسیجیان، میثاق با شهدا و دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا و ... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group