دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

 محمد کردی فرماندار زرندیه در این جلسه با محکوم کردن عملیات تروریستی شب گذشته فرانسه و کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان پاریس گفت: گروه‌های تروریستی افراطی سعی دارند تا با این عملیات‌ها چهره خشنی از اسلام به جهانیان نشان دهند.

کردی در ادامه با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال، اظهار کرد: مسئولان ادارات باید دقت کنند تا در انتخابات هیچگونه سوء‌استفاده‌ای از بیت‌المال جهت تبلیغ کاندیدای خاصی نشود.

وی افزود: همزمان با دیگر شهرستان های کشور در زرندیه نیز ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی تشکیل شده و با کوچکترین تخلفی از سوی کاندیداها برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار زرندیه با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: دستگاه‌های دولتی باید با رعایت بی طرفی کامل در انتخابات حاضر باشند، چرا که رای مردم حق‌الناس است.

حجت‌الاسلام محمدعلی علم الهدی امام جمعه مرکز شهرستان، نیز در این جلسه با اشاره به شعار سال گفت: مردم و کاندیداهای انتخابات باید با رعایت قانون و ادب با حفظ وحدت ملی در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: نامزدها باید برای رضای خدا وارد عرصه انتخابات شوند، و با تمام تلاش در راه خدمت رسانی به مردم به قدم بردارند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group