شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

ضیافت افطاری ایتام با حضور حامیان طرح اکرام، مسئولان و خیرین زرندیه در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- مدیر کمیته امام خمینی(ره) زرندیه در این مراسم گفت: کمیته امداد به تاسی از مولای متقیان امیر مومنان(ع) و عمل به سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) با هدف احیاء و تقویت فرهنگ یتیم‌نوازی در شهرستان و کاهش آلام ایتام و با رویکرد حفظ کرامت خانواده‌های دارای یتیم و کمک به ایجاد توازن اجتماعی فرهنگی و اقتصادی آنها با ایجاد ارتباط عاطفی بین خیرین و ایتام طی سال‌های اخیر توان بیشتری را در جذب حامیان ایتام و کمک‌های ایشان برای خانواده‌های نیازمند دارای یتیم داشته است.

"غلام‌رضا حافظ‌کمال" با بیان اینکه بالغ بر هزار نفر خیر در این شهرستان از 105 یتیم کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت می‌کنند، اضافه کرد: تمامی ایتام کمیته امداد دارای حامی هستند و مورد حمایت مادی و معنوی این خیرین متدین قرار دارند.

وی افزود: این تعداد حامی از ابتدای سال جاری تاکنون کمک‌های قابل توجهی بصورت نقدی و غیر نقدی به این عزیزان کرده‌اند و علاوه بر این کمک‌ها با توجه به وضع مالی و تمایل خود در زمینه‌های مختلف مانند درمان، تحصیل، مسکن و ازدواج نیز از آنها دستگیری می‌کنند.

به گفته وی، این نهاد مقدس نیازمند مشارکت بیشتر خیرین برای کمک به خانواده های ایتام و مستمند تا رسیدن آنها به خودکفایی است و از همه مردم خیر دعوت می کند تا با مشارکت در طرحهای کمیته امداد، این نهاد را یاری کنند.

حافظ کمال اظهار کرد: در همین راستا در اقدامی شایسته یکی از خیرین ارجمند در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان اقدام به بر گزاری ضیافت افطاری ایتام کرد و بیش از 300 نفر از ایتام به همراه خانواده های آن عزیزان از این سفره الهی بهره مند شدند.

وی در این مراسم که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی امام جمعه موقت شهر مامونیه، معاون فرماندار، تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان و خیرین ارجمند و هنرمندان کشوری بر پا شده بود، خلاصه ای از عملکرد حوزه مشارکت‌ها در سال جاری را اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد زرندیه ضمن قدردانی از این مساعدت‌ها خاطرنشان کرد: تلاش‌های کمیته امداد عبادتی ارزشمند است چرا که کمک به ضعفا و سائلین عبادت است و این نهاد توانسته رضایتمندی محرومین را کسب کند.

وی افزود: کمیته امداد نهادی است که سعی می‌کند جوشش انفاق را در جامعه ایجاد کند و این امر بسیار مهم است چون خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان و تلاش برای توانمند کردن آنان را از مهمترین وظایف کمیته امداد است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشارکت مردم و خیرین در عرصه ارائه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان می‌تواند موفقیت هر چه بیشتر اقدامات و فعالیت‌های این نهاد را رقم بزند.

وی یاد آوری کرد که در سال جاری تعداد 40 نفر از مددجویانی که تا به حال به مشهد مقدس مشرف نشده بودند، با همکاری خیرین توانستند برای زیارت آن امام همام به مشهد مقدس اعزام شوند.

حافظ کمال ادامه داد: همکاری بیش از هزار نفر از خیرین نیکوکار در سطح شهرستان را باید به فال نیک گرفت که برای کمیته امداد افتخار آمیز است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group