پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان نوجوانان و جوانان این شهرستان در 23 پایگاه برگزار می‌شود.

 

"احمد جوانمرد"  افزود: آغاز این طرح را دهم تیرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: این طرح در 23 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان و مجتمع فرهنگی هنری مامونیه در رشته‌های مختلف از جمله قرآن، احکام، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، موسیقی، گلدوزی، و ... برگزار شده و تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری، ورزشی و همچنین اردوهای زیارتی، سیاحتی را از دیگر برنامه‌های این اداره در راستای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان نوجوانان و جوانان عنوان کرد.

جوانمرد پرداختن به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را از نکات مهم و موثر فعالیت‌های فرهنگی دانسته و برنامه‌ریزی دقیق و موثر برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بیان کرد.

وی ارائه برنامه‌های جذاب و مفرح را یکی از راه‌های جذب نوجوانان وجوانان به این نوع مراکز دانست و ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بتواند سدی محکم در برابر هجمه سنگین فرهنگی دشمنان ایجاد کند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group