پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان زرندیه گفت: امیرعلی و فاطمه در صدر اسامی نوزادان این شهرستان قرار گرفت.

 

 "نجمیه افرادی" در جلسه شورای ثبت وقایع شهرستان زرندیه افزود: بیشترین نام‌هايي كه در شهرستان زرنديه جهت مواليد استفاده شده است، براي آقايان نام‌هاي اميرعلي، اميرعباس، اميرحسين و ابوالفضل و براي خانم‌ها فاطمه، زهرا و فاطمه‌زهرا بوده است.

وی بیان کرد: در سه‌ماهه اول سال جاري 183 مورد ولادت ثبت شده كه از این تعداد 90 نفر مرد و 93 نفر زن هستند و در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.64 دهم درصد افزايش داشته‌ايم. تعداد فوتي‌هاي اين مدت نیز 109 نفر اعلام شده كه 56 مورد مرد و 53 مورد زن هستند.

وي در ادامه افزود: در مدت سه ماه گذشته 123 مورد ازدواج به ثبت رسيده كه 96 مورد از این تعداد در شهر و 27 مورد در روستاهاي شهرستان ثبت شده است، همچنين 20 مورد طلاق نیز در سال جاري به ثبت رسيده است.

رئيس اداره ثبت احوال در ادامه گفت: 824 مورد درخواست كارت ملي هوشمند از طريق سامانه ثبت نام اخذ شده، كه 600 مورد از اين تعداد تحويل شده است.

به گزارش ایسنا، معاون فرماندار شهرستان زرنديه نیز با مهم عنوان كردن فعاليت‌هاي اداره ثبت احوال بيان كرد: ثبت بهنگام وقایع حیاتی موضوع مهمی است که همکاری و تعالی دیگر دستگاه‌ها با ثبت احوال را می‌طلبد.

"محمد قناتی" بيان كرد: آمار و اطلاعات اداره ثبت احوال مي‌تواند كمك بسياري در برنامه‌ريزي‌هاي معيشتي و اقتصادي براي آيندگان داشته باشيم.

معاون فرماندار شهرستان زرنديه در ادامه افزود: اميدواريم كه پوشش ثبت وقايع حياتي در سطح شهرستان زرنديه با همكاري ادارات و اداره ثبت احوال به حداكثر خود برسد، چرا كه بهينه كردن آمارهاي حياتي در سطح شهرستان يكي از نكات كليدي جهت پيش‌بيني برنامه‌ها در ابعاد مختلف است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group