جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

آیین تکریم و معارفه سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه با حضور دبیر هیئت امنای استان مرکزی، امام جمعه زرندیه، سرپرست دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه‌ آزاد استان مرکزی، جمعی از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای زرندیه و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد زرندیه برگزار شد.

 

"علیرضا نظام آبادی" رئیس واحد اراک و دبیر هیات امنای استان مرکزی با توجه به تاریخچه درخشان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نمونه‌های بارز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه آموزش عالی است.

وی بیان کرد: این مجموعه عظیم علمی پس از گذار از سه دهه(دهه استقرار- دهه توسعه- دهه کیفیت) اکنون در دهه چهارم با کیفی‌بخشی به آموزش، پژوهش و فرهنگ باید به رقابت با دانشگاه‌های معتبر دنیا بپردازد و تبدیل به دانشگاهی پژوهش‌محور و کار‌آفرین شود.

 نظام آبادی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با گذشت بیش از 33 سال از تأسیس خود دارای زیرساخت‌های علمی و فنی از جمله فضاهای فیزیکی مناسب و استاندارد، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی پیشرفته و نیروی انسانی متعهد و متخصص، نقش‌آفرین در توسعه علمی کشور است.

وی در ادامه گفت: طبق بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی که به همه واحدهای دانشگاهی نیز ارسال شده است، هریک از روسای واحدهای دانشگاه که قصد داوطلب شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند، باید از مسئولیت خود در دانشگاه استعفا دهند که سرپرست این واحد آموزشی هم برابر قوانین مربوط اقدام کرده است.

دبیر هیئت امنای استان مرکزی با بیان اینکه سرپرست جدید از اعضای هیئت علمی باتجربه و دارای سوابق مدیریتی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: از وی انتظار می‌رود با حضوری مسئولانه و فعال در واحد، با روحیه اخلا‌ق‌محوری با رعایت بخشنامه‌ها و لحاظ کردن کیفیت، دقت و سرعت در امور، با بازنگری و رصد دقیق مسائل فرهنگی، آموزشی، دانشجویی، تکمیل هرم هیئت علمی و تکریم ارباب رجوع و تکمیل کردن پروژه‌های عمرانی واحد بستر‌سازی لازم برای ادامه فعالیت علمی و آموزشی واحد زرندیه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

نظام‌آبادی تلاش مضاعف برای جذب دانشجو در رشته‌های جدید کاربردی و میان‌رشته‌ای در مقاطع مختلف را در این واحد دانشگاهی ضروری دانست و ادامه داد: افزایش تعامل دوسویه سرپرست واحد با مسئولان ارشد استان و شهر زرندیه در ساماندهی امور عمرانی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بسیار تأثیر خواهد داشت.

وی گفت: دبیرخانه هیئت امنای استان مرکزی تمام تلاش خود را درباره توزیع رشته‌های بین‌رشته‌ای مطابق با نیاز جامعه و توسعه رشته‌ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی به‌ صورت عادلانه در بین واحدهای دانشگاهی استان مرکزی انجام خواهد داد.

همچنین دبیر هیئت امنای استان مرکزی در بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های واحد و بهره‌مندی از فضای همدلی و همزبانی مسئولان شهری و همچنین استفاده از دیدگاه‌ها و پیشنهادهای اعضای هیئت علمی و کارکنان در راستای بهبود کمی و کیفی و ارتقای جایگاه واحد زرندیه تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات و خدمات "علی وفایی" قدردانی و "حمیدرضا ثمری‌خلج" به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group