شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیر محیط‌زیست زرندیه گفت: فروشنده متخلف حیوانات و پرندگان در این شهرستان دستگیر شد.

 

"حامد طالبی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: طی گزارش واصله و گشت و نظارت از مراکز فروش پرندگان تعداد دو جوجه تیغی و یک بزمجه کشف شد.

وی بیان کرد: پس از مشکوک شدن به فعالیت فرد متخلف و محرز شدن تخلف وی، موضوع به استحضار مقام قضایی رسیده و دستور حکم ورود به محل تخلف صادر شد.

به گفته وی مامورین یگان حفاظت این شهرستان در راستای وظایف قانونی خود و در معیت نماینده مقام قضایی به محل تخلف مراجعه کردند و متاسفانه مشاهده شد در طبقات فوقانی و زیرزمین این واحد شرایط به نحوی طراحی شده که محل نگهداری پرندگان شکاری و سایر گونه‌های حیات وحش میسر است.

وی بیان کرد: بعد از بررسی محل تعداد دو جوجه تیغی و یک بزمجه به طول حدودا یک متر که در شرایط بسیار بدی نگهداری می‌شدند کشف شده و موضوع تخلف در محل صورتجلسه و با توجه به دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه فرد متخلف بازداشت و تحویل مامورین انتظامی کلانتری مامونیه شد.

طالبی ضمن تشکر از همیاران محیط زیست به خاطر اطلاعرسانی به موقع اظهار کرد: خوشبختانه شرایط این سه جانور به نحوی بود که امکان ادامه حیات در طبیعت را داشتند، لذا هر سه جانور به زیستگاه خود برگردانده شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group