پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

یکی از مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران در شهرک‌هاي صنعتی زرنديه، افزايش قیمت زمین در سال‌ جاري بود که خوشبختانه با پيگيري‌هايی كه اين فرمانداري طي دو ماهه اخير داشت، مشكل برطرف شد.

 

"محمد کردی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزایش قیمت زمین را یکی از مشکلات سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی شهرستان زرندیه بیان کرد و گفت: قيمت زمين در شهرك‌هاي صنعتي اين شهرستان با تایيد هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان به قيمت سال گذشته تغيير پيدا كرد .

وی با بیان اینکه مشکل افزایش قیمت زمین در این شهرک‌ها سبب شد سرمایه‌گذاران رغبتی به سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتي شهرستان زرنديه نداشته باشند، افزود: با این تدبیر، سرمايه گذاران مي‌توانند جهت خريد زمين در شهرك‌هاي صنعتي مامونيه و زاويه به دفاتر اين شهرك‌ها مراجعه و اقدام به خريد کنند. اين فرمانداري نيز تمام سعي خود را جهت حمايت از سرمايه گذاران خواهد داشت.

به گفته وی تلاش برای برطرف کردن مشکلات شهرک‌های صنعتی در ارتقای تولید ملی، ایجاد اشتغال، بهبود وضع صادرات، تعادل اقتصادی، افزایش خرید مردم از تولیدات داخلی، فراهم شدن زمینه رقابت با تولیدات خارجی و رشد و توسعه تولید ملی موثر واقع می‌شود.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم در شهرک‌های صنعتی برای سرمایه‌گذاران قطعا منجر به تحقق حماسه اقتصادی خواهد شد و اولویت ما برای اشتغال‌زایی و توسعه صنعت، حمایت از کارآفرینان و برطرف کردن مشکلات پیش روی آنهاست.

وی اضافه کرد: شهرستان زرنديه به لحاظ موقعيت جغرافيايي و نزدیکی به مركز كشور، با پنج استان و 9 شهرستان هم مرز است و اين موضوع باعث شده تا نگاه ويژه‌اي از سوي سرمايه‌گذاران به اين شهرستان را شاهد باشیم.

کردی ادامه داد: به دلیل جاذبه صنعتی زرندیه، مشکل اشتغال در این شهرستان وجود ندارد و دغدغه نیروی کار متخصص از مهمترین مشکلات کارخانجات و واحدهای صنعتی است که برای تامین نیروی متخصص مجبور به جذب نیروی غیر بومی از خارج از استان هستند.

زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه، یکی از شهرستان‌های استان مرکزی است که در فاصله 80 کیلومتری تهران، 40 کیلومتری شهر پرند و 30 کیلومتری ساوه قرار دارد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group