پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: جانبازان، علمداران ایثار و ازخودگذشتگی هستند.

 

 "محمد کردی" در دیدار با تنی چند از جانبازان شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه افزود: جانبازان موجب بركت انقلاب و حضور آنان بیانگر صبر و استقامت در برابر سختي‌هاست.

وی بیان کرد: جانبازان با تاسی از جانباز دشت کربلا جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند تا درس وفاداری و از خودگذشتگی را به همگان بیاموزند.

فرماندار زرندیه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان به عنوان راهکاری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان افزود: حفظ و تداوم راه جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس بر تک‌تک آحاد جامعه به عنوان رسالتی خطیر، واجب است.

وی از جانبازان به عنوان پیام‌رسانان شهدای انقلاب یاد کرد و افزود: جانبازان ولی‌نعمتان ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگزاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است.

کردی خاطرنشان کرد: باید یاد و خاطره شهدا و جانبازان را زنده نگه داشت چرا که این عزیزان بودند که در روزهای سخت حماسه آفریدند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه پرندک نیز گفت: جانبازان در تبعیت از فرمان امام راحل ایثار و از خودگذشتگی را به بهترین شیوه به نمایش گذاشتند تا درس ایثار و مقاومت را به ما بیاموزند.

حجت الاسلام "سید‌حسن سید محمدی" افزود: امنیت و اقتدار میهن اسلامی مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی عزیزانی است که جان خویش را برای اسلام فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای حفظ ارزش‌های انقلاب و الگوگیری از مکتب شهدا، وظیفه مسئولان و مردم است، تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران از افتخارات و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در این دیدار که به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز و آزادگان انجام شد، فرماندار زرندیه، امام جمعه و شهردار پرندک و جمعی از مسئولان با حضور در منزل جانباز و آزاده "روح‌الله علیجانی"، جانباز و آزاده "حجت‌الله شویکلو" و جانباز "مسلم تقی‌نژاد" با اهدای شاخه گل به این بزرگ‌مردان عرصه مبارزه و جهاد با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند. در ادامه نیز جانبازان و آزادگان دیدارکننده با مسئولان به بیان خاطراتی از نحوه شهادت و اسارت خود پرداختند.

به گزارش ایسنا، شهرستان زرندیه در هشت سال دفاع مقدس 343 شهید، 485 جانباز و 21 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group