يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

استاندار استان مرکزی گفت: سرزمین ایرانیان رنگین کمانی از استعداد و هنر ایرانی است.

 

"محمود زمانی‌قمی" در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگري توسعه سياحان ايران زمين - سرزمين ايرانيان- زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: ذوق و هنر ایرانی در این مجموعه عظیم گردشگری قابل رویت است.

وی بیان کرد: ذوق و هنر ایرانی حاصل دسترنج اهل فکر و خرد است که در این مجموعه به نمایش گذاشته شده و با پایان عملیات احداث و بهره‌برداری کامل از آن سند افتخاری برای میهن عزیز اسلامی رقم خواهد خورد.

وی ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر مشکلات و موانع توسعه‌ای این مجتمع عظیم گردشگری که نقش تحول‌آفرینی در توسعه اقتصادی استان مرکزی و کشور خواهد داشت برطرف شود.

زمانی‌قمی در ادامه، استقرار مجتمع گردشگری سیاحان ایران زمین در شهرستان زرندیه را سرمایه‌گذاری بزرگی برای این منطقه دانست و افزود: این شهرستان با برخورداری از این مجتمع و صدها واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ مسیر توسعه و پیشرفت را شتابان طی می‌کند.

وی تصریح کرد: شهرستان زرندیه به عنوان پیشانی استان مرکزی با برخورداری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه خصوصا نزدیکی به پایتخت و قطب صنعتی و کشاورزی به درستی در ریل توسعه‌یافتگی قرار گرفته و باید با همدلی و همزبانی به ادامه مسیر توسعه‌ای این شهرستان شتاب بخشید.

به گزارش ایسنا، سرزمین ایرانیان از نظر جغرافیایی در شهرستان زرندیه و در 35 کیلومتري جنوب غربی تهران واقع شده است. این سرزمین یک منطقه اقامتي، تجاري و تفريحي منحصربه‌فرد، با مساحتی معادل هزار و 400 هکتار است كه به یک پایتخت جدید تفریحی و سكونتي تبدیل خواهد شد.

 سرزمین ایرانیان با کاربری‌هاي تفریحی، ورزشی، اقامتی و تجاری مقصد ويژه‌اي براي علاقمندان به رانندگي است. یکی از مجهزترین مجموعه‌های سوپر کارت (کارتینگ حرفه‌ای) جهان و اولین پیست مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک ایران، به علاوه 22 هكتار پيست آفرود در اين مجموعه جاي گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، استاندار مرکزی در سفر یک روزه به شهرستان زرندیه ضمن بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان با حضور در مجتمع گردشگري توسعه سياحان ايران زمين - سرزمين ايرانيان- در جريان پيشرفت اين مجتمع قرار گرفت.

شرکت در کارگروه صنعتی شهرستان به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص رفع برخی موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی بازدید شده توسط استاندار مرکزی در جریان سفر یک روزه به این شهرستان با حضور جمعی از مدیران استانی، مسئولان شهرستان و صاحبان صنایع از دیگر برنامه‌های زمانی‌قمی در زرندیه است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group