چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

استاندار استان مرکزی در نخستین سفر خود به شهرستان زرندیه از چند واحد صنعتی و تولیدی بازدید می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- "محمود زمانی‌قمی" در بدو ورود به شهرستان زرندیه از شرکت "پیشگامان صنعت‌کاغذ" زرندیه بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از این واحد تولیدی که تولید کننده کارتن و مواد اولیه شرکت‌های تولید دستمال کاغذی واقع در محور قدیم ساوه زرندیه- مابین مامونیه و زاویه- است از نزدیک در جریان نحوه تولید و مشکلات احتمالی پیش روی این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش ایسنا زمانی‌قمی در ادامه با حضور در مجتمع گردشگري توسعه سياحان ايران زمين - سرزمين ايرانيان- در جريان پيشرفت اين مجتمع قرار خواهد گرفت.

وی سپس به شهرک صنعتی مامونیه مرکز شهرستان زرندیه عزیمت کرده و با حضور در مجتمع "صنایع فولاد هیربد زرندیه"، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خط تولید این واحد صنعتی، در جریان ظرفیت تولید و برنامه‌های توسعه‌ای این مجتمع صنعتی قرار خواهد گرفت.

مجتمع صنایع فولاد هیربد زرندیه واقع در شهرک صنعتی مامونیه در زمینی به مساحت ۲۳۰ هزار متر مربع احداث شده و ظرفیت تولید سالانه آن ۲۸۰۰ هزار تن انواع میل‌گرد، نبشی، تیرآهن، ناودانی، انواع لوله، پروفیل، قوطی و سایر محصولات فولادی است.

استاندار مرکزی سپس از روند فعالیت تولیدی شرکت "کابل سینا" تولیدکننده انواع کابل‌های سبک و سنگین برق بازدید و مشکلات احتمالی این واحد تولیدی را بررسی خواهد کرد.

شرکت در کارگروه صنعتی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان زرندیه به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص برخی موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی بازدید شده توسط استاندار مرکزی در جریان سفر یک روزه به این شهرستان با حضور جمعی از مدیران استانی، مسئولان شهرستان و صاحبان صنایع از دیگر برنامه‌های زمانی‌قمی در زرندیه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group