پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار شهرستان زرنديه گفت: در سال گذشته 99 ميليارد ريال ماليات بر ارزش افزوده در این شهرستان اخذ شده است.

 

"محمد کردی" ا اشاره به قانون ماليات‌هاي مستقيم گفت: طبق ماده 110 این قانون، شركت‌ها و صاحبان صنايع موظفند اظهارنامه و عملكرد مالي و ماليات بر ارزش افزوده خود را به اداره امور مالياتي محل فعاليت تسليم و پرداخت كنند .

وی بیان کرد: در سال گذشته 99 ميليارد ريال از طريق ماليات بر ارزش افزوده به حساب شهرداري‌ها و دهياري‌ها واريز شده كه اميدواريم با همكاري صاحبان صنايع و مديران شركت‌هاي مستقر در شهرستان، پرونده‌هاي مالياتي از شهرستان‌هاي همجوار به اين شهرستان انتقال يابد تا شاهد رشد و رونق اقتصادي در شهرها و روستا‌هاي زرنديه باشيم.

فرماندار زرندیه در ادامه به شفاف‌سازي اعتبارات تخصيصي برای مردم شهرستان پرداخت و بيان كرد: با توجه به نام‌گذاري سال به نام دولت و ملت، همدلي و همزباني كه از سوي مقام معظم رهبري صورت گرفت، شفاف‌سازي عملكرد طي سال مالي برای مردم شهرستان زرنديه صورت گيرد تا اعتماد عمومي ملت نسبت به دولت افزايش يابد.

وی گفت: شهرستان‌هاي ساوه و زرنديه چشم و چراغ استان مركزي هستند و مي‌بايست مديران ادارات اجرايي استان نگاه ويژه‌اي به سوي اين دو شهرستان داشته باشند.

کردی افزود: عملكرد دستگاه‌هاي شهرستان بايد داراي سه ويژگي باشد، اول اينكه صحبت كنيم، دوم عمل كنيم و سوم اينكه نگاه رو به جلو داشته باشيم تا در آينده‌اي نزديك شاهد رشد و توسعه شهرستان باشيم.

کردی مالیات برارزش افزوده را ابزاری کارآمد برای اعمال سیاست‌های حمایتی و تشویقی در دوران رکود و رونق اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: از این طریق دولت‌ها با معاف کردن برخی از بخش‌های اقتصادی از مالیات بر ارزش افزوده، سرمایه‌های اقتصادی را به بخش مورد نظر هدایت و زمینه رونق بخش تولید را فراهم می‌آورند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group