جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار زرندیه گفت: اعتبارات تخصیص یافته برای این شهرستان در سال 93 نسبت به سال 92 بالغ بر 34 درصد افزایش یافت.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- "محمد کردی" در جلسه پيگيري پروژه‌هاي عمراني شهرستان زرنديه، به افزايش میزان تخصيص اعتبار سال 93 نسبت به سال 92 اشاره كرد و افزود: در سال 92 میزان تخصیص اعتبارات 43 درصد و در سال 93 بیش از 65 درصد بوده است كه اميدواريم اين افزايش تخصيص در سال 94 نيز تكرار شود و در شهرستان زرنديه شاهد تعریف پروژه‌هاي جديد و اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام باشيم .

وی بیان کرد: سال 94 سالي است كه مي‌بايست برنامه پنج ساله ششم كشور با كمك ادارات و دولت و ملت تدوين شود تا به افق چشم‌انداز 1404 نزديك شويم.

فرماندار زرندیه با ارائه آمار و اطلاعاتي از اعتبارات تملك دارايي شهرستان زرنديه در سال‌هاي گذشته بيان كرد: در ابتداي سال 1393 حدود 112 ميليارد تومان به استان مركزي ابلاغ شد كه پس از كسر الزامات قانوني، ‌54 ميليارد و پانصد ميليون تومان بين شهرستان‌هاي تابعه توزيع شد و از اين مقدار سه ميليارد و 700 ميليون تومان سهم شهرستان زرنديه بود .

وی اضافه کرد: در پايان سال 93 با تخصيص اعتبارات بند الف ماده 22 و ساير منابع استاني و ملي، اعتبار شهرستان به 15 ميليارد و 530 ميليون تومان افزايش يافته است كه از اين مبلغ 10 ميليارد تومان تخصيص به دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان انجام پذيرفت .

کردی ادامه داد: از مهمترين پروژه‌هايي كه در سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد مي توان به 30 كيلومتر از دومين باند جاده بوئين‌زهرا، تسريع در دو بانده شدن هشت كيلومتر از جاده قديم ساوه – تهران از محدوده پل رنگرز، تعريض و دو بانده شدن جاده قديم تهران ساوه از محدوده جاده اخترآباد تا مامونيه و بيمارستان امام رضا(ع) از محل اعتبارات ملي شهرستان اشاره كرد .

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل اين جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی، تملک دارایی در سال گذشته، میزان اعتبار مصوب، تخصیص و جذب آن توسط دستگاه و همچنین اقدامات و پیگیری‌های انجام شده جهت مبادله موافقت‌نامه پروژه‌های عمرانی تملک دارایی سال جدید است.

کردی با توجه به تغيير برخي مديران شهرستاني گفت: با تغيير مديران ادارات شهرستان نبايد تغييري در فعاليت‌ها و پيگيري‌ها صورت پذيرد .

به گزارش ایسنا، در این جلسه بررسی اعتبارات تملک دارایی‌ها، ماده 180 و همچنین پیشرفت پروژه‌های فیزیکی و پیگیری و اخذ اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی و ارائه پیشنهاد برای پروژه‌های سال مالی 94 با اولویت پروژه های نیمه‌تمام مطرح، و تصمیماتی اتخاذ شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group