جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرماندار زرندیه با اشاره به اعزام 20 هزار نفر از مردم استان مرکزی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد ایشان گفت: امام راحل احیاگر ارزش‌های اسلامی و دینی بودند.

 

 

محمد کردی در جلسه هماهنگی ستاد بيست و ششمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) شهرستان زرنديه و نیز حماسه سوم خرداد افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب خود که به حمایت مردم شکل گرفت ارزش‌های فراموش شده اسلامی را مجددا احیا کرد.

 

به گفته وی انقلاب اسلامی که ناشی از تفکر بنیانگذار انقلاب اسلامی بود توانسته است به الگویی برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شود.

 

وی بیان کرد: بزرگداشت سالگرد حضرت امام(ره)، بیعت و میثاق با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های بلند حضرت امام است و باید با همت همه مسئولان و مردم این مراسم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

 

فرماندار زرندیه افزود: همه‌ساله تعداد زیادی از مردم این شهرستان راهی مرقد مطهر حضرت امام(ره) برای تجدید عهد و پیمان با ایشان می‌شوند که می‌طلبد با همت ،ایمان و اراده دست به دست هم برنامه‌های خوبی را برای این روزها تدارک ببینیم.

 

رئیس ستاد سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره) شهرستان زرنديه با اشاره به تقارن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) افزود: روز 14 خرداد با 16ماه شعبان مقارن است. این دو مناسبت که یکی از آنها یکی از بزرگترین جشن‌های اسلامی است و در جای جای کشورمان با شکوه خاصی برگزار می‌شود و دومین مناسبت هم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) است که مردم در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی جهان در آن حضوری فعال خواهند داشت.

 

وي در ادامه بيان داشت : از استان مركزي 20 هزار زائر به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند شد كه هزار و 500 نفر سهم شهرستان زرنديه است.

 

فرماندار شهرستان زرنديه در ادامه با اشاره به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر خاطر نشان كرد : به مناسب اين روز بزرگ و عزيز، جشن گراميداشت این حماسه ملی با حضور مردم شريف شهرستان در شهر زاويه برگزار خواهد شد كه براي هرچه با شكوه‌تر برگزار شدن اين مراسم تمامي اعضاء باید تمام توان خود را ارائه دهند.

 

به گزارش ایسنا؛ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان زرنديه نیز ضمن محكوم كردن حملات آل‌سعود به مردم بي‌دفاع كشور يمن گفت: سپاه ناحيه زرنديه با تمام امكانات آماده خدمت و اعزام زائرين شهرستان زرنديه، با همكاري ادارات شهرستان است.

 

سرگرد محمد مهجوری فراهم كردن زمینه اعزام عاشقان امام خمینی(ره) به مرقد مطهر آن حضرت، برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های امام راحل، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و برگزاری برنامه‌های متنوع در دیگر بخش‌های شهرستان را از جمله اقدامات ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان زرنديه خواند.

به گزارش ایسنا؛ در اين جلسه اعضاي حاضر در جلسه به بيان برنامه‌هاي پيش‌بيني شده به اين مناسبت در شهرهاي شهرستان پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group