يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: تقویت اعتماد عمومی راهکار تحقق شعار سال ‌جاری است.

 

 محمد کردی در چهل و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که در محل مجتمع آموزش عالی این شهرستان برگزار شد افزود: از جمله مواردي كه مي‌تواند همدلي و هم‌زباني را در بين مسئولان و مردم تقويت سازد، افزايش و ارتقاء سطح اعتماد عمومي در جامعه است.

وی تقویت روحیه تلاش، تدین و تعامل را در بین مردم و مسئولین از عوامل تحقق شعار سال دانست و ادامه داد: این مهم میسر نخواهد شد مگر با اعتمادسازی که از سوی دولت صورت خواهد گرفت.

کردی حضور مسئولین در میان آحاد مردم، احترام به حقوق یکدیگر و همگرایی و حرکت در جهت دستیابی به هدف مشترک را از دیگر راهکار‌های ایجاد همدلی و هم‌زبانی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اقدام عملی را مهمترین عامل ایجاد همدلی و همزبانی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام "محمدعلی علم‌الهدی افزود: شعار مقدمه‌ی عمل است و هر طرح و برنامه و شعاری تا به عمل ختم نشود موثر نخواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز در این جلسه تقویت باورهای دینی، تحقق و گسترش شاخصه‌های حکومت دینی از جمله فرهنگ نماز، زکات، امر به معروف ونهی از منکر، را از راهکارهای تحقق شعار سال دانست.

"احمد جوانمرد" مقابله جدی با تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمنان، مقابله جدی و مستمر با سبک زندگی غربی، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت روحیه انقلابی و روحیه عدالت‌خواهی در بین مردم را از دیگر راهکارهای تحقق همدلی و هم‌زبانی دانست.

به گزارش ایسنا در این جلسه، که با دستور جلسه‌ی تبیین و ارائه راهکارهای تحقق شعار سال "دولت و ملت، همدلی وهمزبانی" تشکیل شد، استفاده بیشتر نهادها و ادارات دولتی از ظرفیت سمن‌ها، وتشکل‌های مردم، اجرای برنامه‌های مشارکتی بین ادارات و نهادهای غیردولتی، تشکیل جلسه با حضور مسئولین و هیئت امنای مساجد شهرستان جهت برطرف کردن برخی اختلافات با محوریت امام جمعه از مصوبات این جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group