دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مرگ رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل نزدیک است و خدای تعالی وعده نابودی صهیونیست ها را داده است.

حجت‌الاسلام محمد سبزی جمعه ۱۷ فروردین ماه  ۱۴۰۳ در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس و نمازگزاران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی امام علی(ع) ساوه اظهار کرد: حماسه حضور در راهپیمایی روز قدس مصداق لبیک به فرمان رهبری در کوبیدن مشت محکم دیگری بر دهان اسراییل جنایتکار است.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها مدعی هستند که اسراییل قوم برتر جهان است گفت: صهیونیست ها قومی سرکش هستند و بر اساس آیات قرآن کریم در دوران رسالت انبیاء الهی مورد لعن قرار گرفتند و همواره مورد غضب الهی هستند.

وی با اشاره به متفاوت بودن روز قدس امسال با سالهای دیگر گفت: با گذشت ۷۵ سال از تشکیل رژیم اسراییل شاهد شکست مفتضحانه آنها هستیم که تاکنون سابقه نداشت. شکست در طوفان الاقصی با وجود ایجاد دیوار حائل و اتخاذ تدابیر امنیتی این رژیم در مقابل حماس و نیروهای با ایمان، ترمیم ناپذیر است.

وی گفت: با وجود جنایاتی که در این مدت توسط این رژیم جنایتکار صورت گرفته است اما هنوز نتوانستند حماس را از بین ببرند. حماس اسراییل را به ذلت کشانده و بزودی مرگ اسرائیل نزدیک است.

حجت‌الاسلام سبزی همچنین گفت:  مدعیان حقوق بشر نظیر آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کشورهای غربی، بی آبرو شدند. آنها در مقابل قتل عام ۱۵ هزار کودک مظلوم در غزه دم بر نمی‌آورند.

وی گفت: آمریکای جنایتکار که دم‌ از حقوق بشر می‌زند بمب های ۹۰۰ کیلویی همراه با خلبانان خود را در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد تا بر سر مردم مظلوم فلسطین بریزند و هیچگاه از این اقدام ننگین و جنایات خود پشیمان نیستند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه، استقامت را رمز پیروزی مسلمانان دانست و گفت: استقامت مسلمانان موجب نابودی رژیم نامشروع صهیونیست ها و آزادی قدس شریف خواهد شد. امروز مقاومت حماس موجب افتادن اسرائیل در باتلاقی بزرگ شده و حمله موشکی اخیر به کنسولگری‌ ایران در دمشق در واقع دست و پازدن صهیونیست ها در این باتلاق است. آنها به خوبی می‌دانند که حریف جمهوری اسلامی ایران نیستند و از قدرت ایمان مردم ایران هراس دارند و این قدرت بالاتر از پهبادها و موشک هاست و طبق وعده الهی اراده مردم در دنیا پیروز است.

حجت‌الاسلام سبزی تصریح کرد: مردم غزه با ایستادگی خود اسلام را ترویج کردند وخروش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب بیداری وجدان های جامعه بشری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی تصریح کرد: وعده الهی محقق خواهد شد و بزودی شاهد مرگ اسرائیل و نابودی صهیونیست‌های جنایتکار خواهیم بود چرا که خدا وعده رسوایی آنان و پیروزی مسلمانان را داده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group