دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: آزادی قدس شریف و محو غده سرطانی اسرائیل آرمان بلند جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی جمعه ۱۷ فروردین ماه  ۱۴۰۳ در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس و نمازگزاران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی امام علی(ع) ساوه افزود: چهل و پنج سال از ابتکار معجزه گونه امام راحل درخصوص نامگذاری روز قدس، گذشته و همچنان آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل، آرمان بلند جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: مردم ایران حمایت همه جانبه خود از جبهه مقاومت و مقابله جدی با نقشه های شوم رئیس جمهور و هیات حاکمه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را ادامه می دهد.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه، گفت: از قوای سه گانه، نیروهای مسلح و آحاد مسئولین و نهادهای نظام و شخصیت ها و جریان های مرجع جامع حوزه و دانشگاه می خواهیم منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت را به عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی و راهبرد پیشرفت و موفقیت کشور و ضامن برون رفت از چالش ها و مشکلات امروز جامعه در حوزه اقتصاد و معیشت، سرلوحه اقدامات خود قرار داده و به پشتوانه نصرت الهی و حمایت همه جانبه ملت در این راه، از هرگونه غفلت و کوتاهی پرهیز کرده و شناسایی و برخورد قاطع با اشخاص حقیقی و حقوقی که به نوعی درصدد ایجاد مانع و کوتاهی در تحقق تدابیر و راهبردهای معظم له هستند را وظیفه قانونی و انقلابی خود بدانند.

به گزارش ایسنا، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم روزه دار ساوه با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین به نمایش گذاشتند و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را در به شهادت رساندن سرداران سپاه در حمله به کنسولگری ایران در دمشق محکوم کردند.

راهپیمایان با طی مسیر میدان غدیر تا مصلی امام علی(ع) و با سردادن شعارهایی نظیر«الله اکبر»، ‌«مرگ بر اسرائیل‌»، «مرگ بر آمریکا»، پیام حمایت از مردم ستمدیده فلسطین را به دنیا مخابره کردند.

در ادامه این راهپیمایی قطعنامه ‌سراسری راهپیمایی روز جهانی قدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم فلسطین قرائت شد و با تکبیر نمازگزاران به تایید رسید.

نظیر چنین مراسمی در شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه، از توابع شهرستان ساوه و برخی روستاهای شهرستان برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group