دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

استاندار مرکزی گفت: ناامیدکنندگان مردم از حضور حداکثری در انتخابات، در جبهه دشمن حرکت می کنند.

فرزاد مخلص‌الائمه امروز یکشنبه ۲۴ دیماه در همایش بصیرتی فرماندهان و کارمندان بسیجی که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه ساوه برگزار شد، با تاکید بر اینکه رونق در برنامه های فرهنگی ساوه دیده می‌شود و این شهرستان در این عرصه در سطح استان سرآمد است، اظهار کرد: هماهنگی و هم افزایی بین مردم و مسئولان موجب ارتقای شاخص‌های فرهنگی ساوه شده است و بسیاری از برنامه‌های این شهرستان در تراز ملی بوده و سطح مخاطبین به صورت فراگیر گسترش داده شده است.

وی در ادامه به حساسیت بالای انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی به گونه‌ای طراحی شده است که از پویایی لازم برخوردار بوده و هیچ بن بستی پیش روی آن وجود ندارد. معمولا دهه سوم هر انقلابی را دهه مرگ انقلاب می‌دانند اما جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از دهه چهارم عبور کرده است و امسال شاهد برگزاری یکی از حساس ترین انتخابات در تاریخ انقلاب هستیم.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ جمهوری اسلامی یک تکلیف و صیانت آن با حضور مردم در صحنه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، بیان کرد: حفظ جمهوری اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه است که از مولفه‌های اقتدار یک حکومت محسوب می‌شود و انتخابات یکی از نمادهای مهم حضور مردم در صحنه است و برای تحقق آن باید تمامی مولفه‌های برگزاری یک انتخابات پرشور محقق شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: مولفه های قدرت، سلامت و رقابت، توسط متولیان امر محقق خواهد شد اما مولفه مشارکت، عنصری است که آحاد مختلف مردم باید برای تحقق آن نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به شکل معناداری به دنبال کاهش سطح مشارکت مردم است، گفت: دشمن سال گذشته تمامی ظرفیت خود را به میدان آورد تا با فعالیت ضد انقلاب به نظام اسلامی آسیب جدی وارد کند و امسال در انتخابات به دنبال انتقام از شکست سال گذشته است.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه انتخابات یک جبهه است گفت: جبهه انتخابات شکل گرفته و دشمن هم بر روی این موضوع تمرکز دارد تا آسیب وارد کند. نباید از جبهه انتخابات غفلت کرد و نباید اجازه داد دشمن جریان انتخابات را تخریب کند.

وی افزود: شکل‌گیری قرارگاه‌های انتخاباتی با هدف امیدآفرینی در بین مردم و تقویت اعتماد عمومی یکی از راهکارهای دعوت مردم به پای صندوق های رای است.

وی با تاکید بر اینکه تامین رفاه، عدالت، امنیت و هدایت، بر عهده حکومت است، گفت: برای هدایت مردم باید مسیری را ریل گذاری کرد که دشمن قصد تهاجم از آن مسیر را دارد و باید راهبرد متناسب با تاکتیک دشمن اتخاذ کرد. دشمن برای مدیریت ادراک جامعه به عنوان مهمترین اولویت خود همواره بدور از هر واقعیتی برنامه‌های خود را پیاده و اجرا می‌کند به طوری که مهم نیست چه خدماتی گسترده ای برای رفاه، عدالت و امنیت در کشور انجام شده بلکه القای احساس بی عدالتی، تبعیض و عدم رفاه در اهم برنامه های آنان است.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: هر کس رهرو راه شهداست و دل در گرو انقلاب دارد باید حضوری آگاهانه و پرشور در انتخابات داشته باشد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی افزود: امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت چهار مولفه راهبردی و مهم در خلق حماسه دیگری در انتخابات امسال است.

وی به تشکیل قرارگاهی در سطح شهرستان به منظور عملیاتی کردن مولفه‌های راهبردی در انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: این قرارگاه با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب تشکیل و مولفه‌های راهبردی انتخابات را عملیاتی خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group