جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

تمامی اخبار

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه گفت: روز گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان 16 خودرو گرفتار در برف و کولاک را نجات دادند.

 

"محمد رضایی" افزود: این خودروها در اتوبان ساوه همدان موسوم به راه کربلا گرفتار برف و کولاک شده بودند.

وی با اشاره به تعداد مسافران گرفتار شده در این خودروها تصریح کرد: جمعیت هلال احمر ساوه از آغاز بارش برف در این محور و کولاک شدیدی که در گردنه دخان بوقوع پیوست، به بیش از 120 نفر از مسافران خدمات امدادی ارائه کرده است.

رضایی تعداد امدادگران اعزامی به این محور پرتردد غرب کشور را 12 نفر اعلام کرد و افزود: در پی بروز برف و کولاک در محور ساوه همدان گشت سیار و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید چمران ساوه به محور ساوه- همدان اعزام شد.

وی اعزام سه دستگاه آمبولانس، توزیع 15 بسته غذایی، توزیع 15 تخته پتو، تجهیز 9 خودرو به زنجیر چرخ و درمان سر پایی ۷ نفر را از جمله اقدامات هلال احمر دانست.

وی با بیان اینکه این امدادرسانی‌ها در راستای کمک، هدایت و بستن زنجیر چرخ بوده است و با تاکید بر اینکه لزومی به اسکان ضروری وجود نداشته است، از آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان برای امدادرسانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، در پی بارش برف و بروز پدیده کولاک مقارن ظهر روز گذشته تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو در گردنه دخان اتوبان ساوه همدان دو کشته و 10 مجروح بر جای گذاشت. بارش برف و کولاک در گردنه دخان موجب بروز این تصادف زنجیره‌ای شده بود که برای ساعاتی منجر به مسدود شدن این شاهراه مواصلاتی کشور شد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group