جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

تمامی اخبار

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه از برخورد مرگبار یک دستگاه اتوبوس با تریلی در بامداد امروز خبر داد.

 

"محمد رضایی"افزود: برف و کولاک شدید در محور ساوه بوئین‌زهرا منجر به برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی شد که یک کشته و ۱9 مصدوم بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: این سانحه در کیلومتر ۴۵ این محور زمانی رخ می‌دهد که اتوبوس حامل مسافرانی که قصد عزیمت از ساوه به کلاچای استان گیلان را داشته به یک تریلی برخورد می‌کند که پس از اطلاع‌رسانی به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای رنگرز یادمان شهید بابانظری، بلافاصله عوامل پایگاه و دو گشت سیار علیرغم کولاک شدید، نبود دید کافی و لغزندگی جاده به محل اعزام و کار امدادرسانی را آغاز کردند.

رضایی تعداد کل افراد حادثه‌دیده را ۴۱ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد تیم‌های اعزامی سه اکیپ، انتقالی توسط هلال احمر پنج نفر، درمان سرپایی توسط عوامل هلال احمر سه نفر و انتقالی توسط اورژانس زرندیه 6 نفر بوده است.

به گفته وی راننده اتوبوس تنها فوتی این سانحه بود که بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از برخورد با تریلی در دم کشته شد.

رضایی خاطر نشان کرد: بقیه مسافرین با هماهنگی به عمل آمده توسط یک دستگاه اتوبوس به ساوه منتقل شدند.

وی بیان کرد: با توجه به کولاک شدید، اتوبوس تا ساوه توسط دو آمبولانس همراهی شد تا در حین بازگشت مشکلی در راه برای آنان به وجود نیاید.

بنا بر اعلام کارشناسان پلیس راه کاهش دید افقی ناشی از بارش شدید برف و کولاک منجر به برخورد اتوبوس با تریلی شده است. تحقیقات برای روشن شدن علت دقیق سانحه ادامه دارد.

سرپرست بیمارستان شهید مدرس ساوه گفت: وضعیت مصدومان برخورد مرگبار اتوبوس با تریلی رضایت‌بخش است.

"علی حافظی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: تعداد 22 نفر از مصدومین این حادثه مصدوم به بیمارستان شهید مدرس منتقل شدند.

وی با بیان اینکه حال عمومی مصدومين رضايت بخش است، ادامه داد: سه نفر از اين افراد به صورت سرپايي مداوا و مرخص شدند و 19 بستری هستند که با توجه به رسیدگی‌های صورت گرفته حال عمومی آنها رضایت‌بخش بوده و بزودی مرخص خواهند شد.

حافظی شکستگی دست و پا، ضرب‌دیدگی و جراحات‌های سطحی را نوع مصدومیت آسیب‌دیدگان این سانحه بیان کرد و افزود: کار درمان مصدومان در اورژانس و بخش های بستری این مرکز درمانی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز برف و کولاک شدید در محور ساوه بوئین‌زهرا منجر به برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی شد. این تصادف یک کشته و ۱9 مصدوم بر جای گذاشت.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group