جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ساوه گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری ساوه در لیالی قدر خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

 

"رضا یزدی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: سازمان اتوبوسرانی آمادگی دارد تا به شکل رایگان و در مسیرهای مختلف به صورت رفت و برگشت به مومنان روزه‌دار خدمات ارائه کند تا بتوانند از برنامه‌های لیالی قدر به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان تعداد 20 دستگاه از اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی ساوه جهت ایاب و ذهاب روزه‌داران عزیز در مصلی امام علی(ع)، بقاع متبرکه و مساجد و تکایا مستقر و نسبت به جابجایی شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر اقدام خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: یک میلیون و 217 هزار مسافر طی خردادماه سالجاری توسط اتوبوس‌های این سازمان در سطح شهر و حومه جابجا شدند.

وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری ساوه دارای 96 دستگاه اتوبوس است که در 15 خط شهری و سه خط روستایی به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند، افزود: کنترل روزانه ساعت حرکت اتوبوس‌ها توسط واحدهای گشت و بازرسی و کنترل خط، نظارت بر عملکرد عاملان فروش بلیت توسط گشت و بازرسی سازمان، 269 مورد تعمیرات جزئی اتوبوس‌ها، 13 مورد بازسازی و 178 مورد سرویس‌کاری را از دیگر اقدامات این سازمان در ماه گذشته عنوان کرد.

به گفته یزدی، پاک‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در مبداء و بین راه توسط خودروی گشت با همکاری راهنمایی و رانندگی و نظارت بر عملکرد و خدمات‌رسانی بخش خصوصی توسط امور بازرسی سازمان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مدت بوده است.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها متعلق به عموم مردم است، از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری از آنها بکوشند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group