جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

مدیر عامل موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) ساوه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مددجویان تحت پوشش این موسسه خیریه سبد کالا دریافت کردند.

 

علی فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: این موسسه به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الهی تعداد 85 سبد کالا به ارزش 820 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش اهدا کرد.

وی ادامه داد: سبد کالای اهدای این موسسه خیریه شامل مرغ، گوشت، برنج، ماکارونی، حبوبات، قندوشکر، روغن، خرما، پنیر، رب‌گوجه و چای است که توسط کمیته توزیع این موسسه به جامعه هدف تحت خدمات حمایتی این مجموعه توزیع شد.

وی کمک به خانواده‌های نیازمند، بی‌سرپرست، بدسرپرست، ایتام، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های دارای مشکلات اقتصادی و ... تامین جهیزیه، پرداخت‌‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و ... را از اهداف این موسسه دانست و از افزایش 30 درصدی میزان کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گفته وی توزیع بن کالاهای مورد نیاز، توزیع مواد غذایی و تاسیس دارالشفای شبانه‌روزی کوثر به منظور برطرف کردن نیازهای درمانی و بهداشتی خانواده‌های تحت پوشش از دیگر اهداف این موسسه است.

مدیرعامل موسسه خیریه کریم اهل بیت(ع) ساوه در ادامه از اجرای طرح افطار و اطعام نیازمندان نیز خبر داد و افزود: طرح اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان یکی از برنامه‌های این موسسه در این ماه با فضیلت به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده اجرای این طرح در لیالی قدر با توزیع 900 پرس غذای گرم با مراجعه به درب منازل مددجویان انجام خواهد شد.

به گفته فرقانی این موسسه آمادگی دارد كه نذورات طول سال مردم شهرستان را تحویل و طبق نظر خیر به مستمندان هزینه كند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group