پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

"صديف نبي زاده مرسل فرد" نماينده شرکت پويا پژوهان اميرکبير و مجري تبليغات شرکت هنکل پاک وش در جلسه امضاي اين توافقنامه با شهرداري ساوه، گفت: تاکنون اين شرکت در 83 پارک کشور اين خدمات را ارائه کرده است که علاوه بر نصب اين تجهيزات، پايان هر هفته در محيط ارائه اين خدمات، توسط کارشناسان، مسابقات ورزش همگاني برگزار و هر هفته تا مبلغ سه ميليون تومان جوايز توسط شرکت پاک وش به برندگان در بخش زنان و مردان اهدا مي شود.

وي با بيان اين که تجهيزات پيش بيني شده براي چهار رده سني نوجوانان، جوانان، ميانسالان و کهنسالان طراحي شده است، افزود: براي سنين نوجوانان وسايل ورزشي و تفريحي، جهت سنين جوانان فوتبال دستي ايستاده که از جذابيت خاصي برخوردار است، ميانسالان وسايل ورزشي بدنسازي جديد و کهنسالان وسايل کششي و هوازي در نظر گرفته شده است.

نبي زاده ابراز داشت: 29 قطعه هديه ورزشي شرکت هنکل پاک وش طي مدت پنج روز در درياچه تفريحي ساوه نصب خواهد شد و انتظار شرکت از شهرداري ساوه همکاري و از شهروندان حفظ ونگهداري از هر گونه آسيب به اين دستگاه ها مي باشد.

وي همچنين در اين جلسه از طراحي يک پارک ويژه براي نابينايان توسط اين شرکت خبر داد و گفت: اين طرح به دليل توجه ويژه دکتر جوادي به حوزه ورزش و سلامت مورد استقبال ايشان قرار گرفت و مقرر شد که اين شرکت طرح خود را ارائه کرده تا مورد بررسي قرار گيرد تا در صورت موافقت نخستين پارک نابينايان کشور در ساوه راه اندازي شود.

نبي زاده ادامه داد: به شکرانه بينايي و سلامتي خود با کمک خيران و اسپانسرها اميدواريم اين کار بزرگ در ساوه رقم بخورد چرا که تاکنون در برخي نقاط دنيا کار مقطعي انجام شده اما پارک اختصاصي ويژه نابينايان در کمتر کشوري وجود دارد.

وي افزود: در صورت اجراي اين طرح نابينايان از اقصي نقاط کشور و حتي جهان براي استفاده از نخستين پارک نابينايان به ساوه سفر خواهند کرد و انجام اين مهم موجب خشنودي و رضايتمندي تمامي نابينايان خواهد شد.

دکتر "کامران جوادي" شهردار ساوه نيز در اين جلسه گفت: اين شهر به دليل نزديکي به پايتخت کشور و واقع شدن در محورهاي مواصلاتي اصلي کشور با رشد فيزيکي پر شتابي همراه است و به همين دليل داراي جذابيت هاي مناسبي در بازار مصرف چه در بخش محصولات و چه در زمينه خدمات مي باشد.

وي بيان داشت: واقع شدن بزرگترين شهر صنعتي کشور در ساوه، هم يک فرصت و هم تهديدي براي اين شهر بشمار مي رود که تاکنون تهديدات آن مانند خشکانيدن باغ هاي حاشيه شهر، ساخت و سازهاي غير اصولي و رشد جمعيت حاشيه نشيني آن بيش از فرصت هاي اين مجموعه صنعتي گريبانگير اين شهر شده است.

دکتر جوادي ادامه داد: در بازنگري طرح تفصيلي ساوه، 23 سکونت گاه غير رسمي که فاقد کيفيت زندگي شهرنشيني و پيامد مهاجر پذيري ناشي از شهر صنعتي بودند در حال حاضر به محدوده اين شهر اضافه شده لذا مديريت شهري بيش از فرصت ها، درگير مشکلات ناشي از شهر صنعتي است چون اين مشکلات فراتر از رقم دريافتي ماليات از صنايع است.

وي با بيان اين که بايد اين واقعيت را بپذيريم که ما مديران شهري نيز تاکنون در توانمندسازي شهرداري ضعيف بوده ايم و نتوانسته ايم مديريت درآمدها را تقويت کنيم، افزود: سرمايه گذاري بخش خصوصي ظرفيت مناسبي براي تحقق اين امر و ايجاد درآمد پايدار است که اگر بتوانيم از آن استفاده کنيم به توسعه واقعي کيفي دست خواهيم يافت.

شهردار ساوه ابراز داشت: تاکنون استفاده از ظرفيت سرمايه گذاري فقط در حد يک تعارف بوده و آنچنان که بايد و شايد به آن توجه نشده است و هم اينک تلاش کرده ايم تا با راه اندازي دفتر سرمايه گذاري و جذب مشارکت هاي مردمي در شهرداري ضمن جلب اعتماد سرمايه گذاران از هر فرصتي در اين زمينه به بهترين شکل ممکن بهره مند شويم.

وي توجه شرکت هنکل پاک وش واقع در شهر صنعتي کاوه را به فعاليت هاي ورزشي مطلوب ارزيابي کرد و خاطر نشان ساخت: يکي از ويژگي هاي شوراي چهارم اسلامي شهر و شهرداري ساوه توجه به فعاليت هاي فرهنگي و ورزشي بوده است بطوري که در حال حاضر چهار سالن ورزشي توسط شهرداري در نقاط مختلف شهر در حال احداث است که با تکميل آن تا پايان امسال، شمار سالن هاي ورزشي شهرداري به هشت سالن افزايش خواهد يافت.

دکتر جوادي اعتياد را يکي از دغدغه هاي مهم خانواده ها و جامعه دانست و گفت: اگر نتوانيم در مقابله با اين پديده توسط ابزارهايي مانند ورزش، کاري انجام دهيم علاوه بر قشر نوجوان و جوان ديگر افراد شاغل جامعه نيز درگير اعتياد خواهند شد.

وي اضافه کرد: خوشبختانه با جنب و جوش ايجاد شده در حوزه خدمات شهري ساوه علاوه بر توجه به مسائل فرهنگي، تحول کيفي در پارک هاي اين شهر ايجاد شده و روز به روز اين تفاوت احساس مي شود.

به گفته وي، ساوه پتانسيل و بستري بکر و دست نخورده براي سرمايه گذاري است و با توجه به اينکه ساوه از ظرفيت لازم برخوردار است، پيشنهاد ما به شرکت هنکل پاک وش، نصب تجهيزات در سه پارک اين شهر مي باشد.

در پايان اين نشست همچنين مقرر شد که جلسه اي بين مديران شهري ساوه با " کاتولين اسفريجا" مديرعامل بلغاري شرکت هنکل پاک وش، جهت ايجاد تعامل بيشتر در زمينه هاي مختلف برگزار شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group