پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

شهردار ساوه گفت: کم‌کاری در هر مجموعه‌ای آسیبی بزرگ است.

 

 "کامران جوادی" در آیین تودیع مدیران شهرداری مناطق یک و دو، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و سازمان عمران شهرداری ساوه و معارفه مدیران جدید این مناطق، با اشاره به اینکه هیچ پست و منصبی ماندگار نیست، افزود: تغییر و تحول در مسئولیت‌ها، موجب پویایی و پیشرفت می‌شود چرا که افراد جدید، ایده‌های نو به همراه دارند و موجب پویایی یک مجموعه خواهند شد.

وی با اشاره به مهاجرپذیری و توسعه شهر ساوه ادامه داد: برای پاسخگویی به این رشد شهری عمده نگاه عامه عمدتا به سوی شهرداری است، لذا مدیریت شهری ساوه، یک مجموعه بیدار و هوشیار و ریزبین را می‌طلبد که بتواند با همکاری و پیوند اجزای مدیریتی شهر، حداکثر بهره‌برداری از فرصت‌ها و اندیشه‌های خوب و سرمایه‌های موجود برای رساندن شهر به جایگاه والای ایجاد سلامت، رفاه و ارزش اجتماعی شهروندان تلاش کند.

جوادی با بیان اینکه شهرمان را باید خودمان بسازیم و قرار نیست که کسی شهر ما را بسازد، گفت: برای تحقق این امر لازم است هر یک از ما در مسئولیت خود با استفاده حداکثری از فرصت‌ها، در این راه تلاش کرده و برای این کار دست به دست هم بدهیم.

وی گفت: همواره لازم است که سه هدف رضایت خداوند، وجدان کاری و آسایش مردم مد نظر هر یک از ما کارکنان مدیریت شهری باشد چون در این صورت است که کارها به خوبی پیش خواهند رفت.

شهردار ساوه افزود: تمام دغدغه‌ها باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم باشد و هر گونه دوباره کاری یا اشتباه از سوی مسئولان برای مردم قابل قبول نیست و لازم است تا با کار اصولی، انضباط مالی، دقت در کیفیت، برنامه‌ریزی در زمان و ...، اعتماد از دست رفته شهروندان به مدیریت شهری را بازیابی کنیم.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این آیین گفت: امروزه بهره‌‌وری در همه زمینه‌ها افزایش یافته و تنها سازمان‌هایی می‌توانند در این دنیای پرتلاطم باقی بمانند که به بهترین وجه از منابع خود استفاده کرده و بیشترین بهره‌وری را داشته باشند و در این راستا یکی از منابع مهم سازمانی نیروی انسانی است.

سید "مرتضی ابطحی " افزود: به منظور بهره‌گیری هر چه بهتر از عامل نیروی انسانی، می‌بایست آموزش‌های لازم تدوین ضمن ایجاد هماهنگی و همدلی بین کارکنان، اهداف آنها با اهداف سازمان همسو شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه طی احکام صادره "عباس آمینون" به عنوان مدیر منطقه یک و "محمد رزاقی" مدیر منطقه دو شهرداری، "علی طاهری" سرپرست سازمان مدیریت پسماند و "حسین اصغری" به عنوان سرپرست سازمان عمران شهرداری ساوه معرفی شدند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group