جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

رئیس پزشکی قانونی شهرستان ساوه گفت: نبود پزشک دائمی زن در پزشکی قانونی از مهمترین مشکلات پزشکی قانونی این شهرستان است.

 

 "محمدتقی رضایی‌پور" در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، افزود: نبود پزشک دائمی زن با توجه به اینکه بخشی از مراجعان به این مجموعه را بانوان تشکیل می‌دهند، خدمت‌رسانی به این قشر در شهرستان را مشکل‌ کرده است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از نبود دائم پزشک زن در پزشکی قانونی اظهار کرد: با وجود پیگیری‌های مستمر جهت برطرف کردن این مشکل ولی تاکنون هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده و حضور پزشک زن به صورت پاره‌وقت است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته هفت هزار و 690 نفر در این مرکز معاینه شدند، اضافه کرد: از این تعداد 6 هزار 685 نفر معاینات عمومی، 132 نفر معاینات روانپزشکی و 692 نفر مربوط به معاینات اختصاصی زن و مرد بود.

رضایی‌پور ادامه داد: در سال گذشته 213 جسد معاینه شد که بخشی از آنها در ساعات اداری و بیش از یک سوم از آنها در خارج از ساعات اداری معاینه شده است.

به گفته وی پزشکی قانونی ساوه با وجود کمبود نیروی انسانی مورد نیاز ماموریت های خود را در اولین فرصت و سریعترین زمان ممکن انجام می دهد به طوری که اگر مدارک لازم مراجعه‌کنندگان تکمیل باشد در همان روز آمادگی اظهار نظر و پاسخ به درخواست های مراجعه‌کنندگان وجود دارد.

وی تصریح کرد: پزشکی قانونی شهرستان ساوه بعد از مرکز استان شلوغ‌ترین و پرمراجعه‌ترین مرکز است که با کمترین نیرو و ظرفیت در کمترین زمان و با بهترین کیفیت معاینات را انجام می‌دهد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group