جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

مراسم تحلیف علی اصغر کریمی، عضو جدید شورای اسلامی شهر ساوه، در پی استعفای محمدرضا منصوری، عضو دیگر این شورا جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد

در این مراسم که صبح یکشنبه در شورای اسلامی شهر ساوه برگزار شد، علی اصغر کریمی به جای محمد رضا منصوری، عضو شورای اسلامی این شهر که پیش از این استعفا داده بود، با قرائت سوگندنامه به عضویت شورا درآمد.

محمدبهاروند،‌ معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه در این مراسم گفت: خوشبختانه ساوه از شورای منسجم برای خدمت به مردم بهره مند است و تاکنون اقدامات قابل توجهی در بحث خدمات رسانی در این شهر صورت گرفته است.

وی افزود: شورا محل تبادل افکار بوده و فلسفه شورا نیز همین است که افکار متفاوت بیان و پیشنهاد شود و پس از نقد، بررسی و کار کارشناسی، خروجی آن گامی موثر برای خدمت به مردم باشد.

بهاروند با اشاره به اینکه نگاه دولت یازدهم در فرآیند خدمات رسانی به جامعه بهره گیری از ظرفیت مردم است، اظهار داشت: شورای اسلامی شهرها بستر مناسبی است تا دولت اداره بخش مهمی از امور جامعه و خدمت رسانی را در مسیر و چارچوب قانون به مردم واگذار کند.

فرماندار شهرستان ساوه گفت: این نهاد با ارزش در کنار دستگاه حاکمیتی، می تواند به عنوان یک مشاور عالی نقش موثری در ایجاد اعتماد بین مردم و دولت ایفا نموده و با همدلی و همزبانی مشکلات موجود در کشور را با سهولت و سرعت بیشتری برطرف نماید.

بهاروند با اشاره به اهمیت آرای مردم به اعضای شورای اسلامی و تاکید بر پاسداشت از این امانت ملی توسط اعضا، افزود: اعضای شورای اسلامی باید با عملکرد خوب خود و تعامل و همکاری با نهادهای اجرایی، موجبات رضایت مردم را فراهم کنند.

کریمی، عضو جدید شورای اسلامی شهر ساوه نیز گفت: در راستای سوگندی که قرائت کردم و در سایه همدلی و همزبانی با دیگر اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری، تمام تلاش خود را برای حرکت در جهت خدمت به مردم به کار خواهم بست.

علی اصغر کریمی در انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر ساوه به عنوان عضو علی البدل شورای ۱۳ نفره این شهر انتخاب شده بود که در این مراسم اعتبارنامه وی به عنوان عضو شورا قرائت و به وی اعطا شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group