شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

یک عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی ساوه در شانزدهمین همایش دو روزه آموزش علوم پزشکی کشور و جشنواره شهید مطهری، موفق به اخذ رتبه اول فرایند برتر در حیطه محصولات آموزشی شد.

 

 

"حمیدرضا کوهستانی" طراح نرم‌افزار موبایل آموزش نوار قلب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- در خصوص این نرم‌افزار گفت: این نرم افزار می‌تواند هم یک ابزار اولیه یادگیری باشد و هم می‌تواند بسیار آسان جهت مرور آموخته‌های قبلی در زمینه الکتروکاردیوگرام مورد استفاده قرار گیرد و در طراحی آن سعي شده است مسائل پيچيده، واضح و ساده شوند.

 

وی افزود: الکتروکاردیوگرافی (ECG) يکي از رايج‌ترين ابزار تشخیصي براي بيماري‌هاي قلبي است و فراگيري اصول الکتروکارديوگرافي همواره يکي از چالش‌هاي دانشجويان علوم پزشکي بوده است.

 

کوهستانی گفت: بسياري از دانشجويان علوم پزشکي از آموزش نوار قلب در کلاس‌هاي درس تئوري بویژه با شيوه سخنراني راضي نیستند و اين کلاس‌ها را در يادگيري خود کاملاً موثر نمي‌دانند. شاید دلیل این باشد که يادگيري نوار قلب نياز به تکرارپذيري يعني برگشت به قبل و مرور مجدد دارد. با اين حال در کلاس‌هاي تئوري به دليل محدوديت زماني شايد انجام اين عمل امکانپذير نباشد.

 

وی در مورد ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار گفت: این نرم‌افزار دارای هفت فصل آموزش تفسير الکتروکاردیوگرافی بوده و در پایان هر جلسه دارای سوالات خودآزمایی است. این نرم‌افزار دارای تصاویر با کیفیت و با قابلیت بزرگ‌نمایی بوده و قابلیت جستجو را نیز داراست.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group