چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

شهردار ساوه گفت: کار علمی، اساس کار شهرداری است.

 

"کامران جوادی" در حاشیه بازدید از پروژه‌هاي علمي و پژوهشي مركز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه با محوريت خدمات شهري و فرهنگي، افزود: فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی این مرکز می‌تواند راهگشای مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد و قطعا شهرداری از توانمندی و پتانسیل پژوهشی و آموزشی این مرکز بهره‌برداری خواهد کرد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های مشترکی در حوزه آموزشی و پژوهشی بین شهرداری و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی وجود دارد و مجموعه مدیریت شهری از طرح‌های حمایتی در این عرصه حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر مطالعات و پژوهش در شهرداری ساوه گفت: در راستای هم‌سویی و هم‌افزایی این دو مجموعه و بهره‌مندی از پتانسیل آن آماده انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای تحقق این امر هستیم.

شهردار ساوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های دیگر گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و پیشگیری از شکل‌گیری سکونت‌های حاشیه‌ای فاقد مجوز از مهمترین فعالیت‌های شهرداری بوده است.

به گفته وی پرداختن به حاشیه شهر و ساماندهی این نقاط به منظور جلوگیری از بروز آسیب‌های خاص باعث نشده است که از طرح‌های داخل شهری غافل شویم و ساماندهی مبلمان شهری نیز همزمان در برنامه شهرداری قرار دارد.

وی ادامه داد: ساماندهی بافت فرسوده شهری و تشویق سرمایه‌گذاران برای همیاری با شهرداری از جمله این برنامه‌ها بوده است که تعریض خیابان اصلی شهر و مطالعات اجرای پیاده‌راه که هم‌اکنون مصوبه آن از شورای ترافیک اخذ شده و بعد از ماه مبارک رمضان به صورت آزمایشی عملیاتی خواهد شد، از جمله این اقدامات است.

جوادی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز گفت: با وجود اینکه شهرداری متولی بعضی امور نیست، اما به طور جد در بعضی امور مانند حوزه ورزشی وارد شده و هم‌اکنون عملیات احداث چهار واحد ورزشی در دست اجراست که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته وی عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهید چمران، ساختمان مناطق یک و دو شهرداری و نیز مجموعه‌های ورزشی طبق برنامه زمانبندی و روزشمار معین شده در حال اجراست.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group