جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خاور در اتوبان ساوه همدان منجر به مصدوم شدن چهار نفر شد.

 

"محمد قربانلی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: این سانحه امروز در اتوبان ساوه همدان بعد از گردنه دخان زمانی به وقوع پیوست که یک دستگاه اتوبوس که در حال حرکت به سمت همدان بود با یک دستگاه خاور برخورد کرد.

وی بیان کرد: با اعلام این خبر به مرکز فوریت های پزشکی ساوه دو دستگاه آمبولانس از ساوه و یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر تجرگ استان همدان به محل وقوع حادثه اعزام شده و اقدام به انتقال مصدومان به مراکز درمانی کردند.

وی با اشاره به مصدوم شدن چهار نفر در این سانحه ادامه داد: مصدومان را یک مادر حدودا 30 ساله و کودک 16 ماهه اش، یک مرد 40 ساله و یک دختر 24 ساله تشکیل می دهد که به غیر از دختر 24 ساله که توسط هلال احمر تجرگ به بیمارستان فامنین اعزام شد، مابقی مصدومان به مراکز درمانی ساوه اعزام شدند.

به گفته وی حال عمومی تمامی مصدومان مطلوب گزارش شده، اما به دلیل شدت جراحات وارده به کودک 16 ماهه، وی به بیمارستان ولی عصر (عج) اراک اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه، همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده منتهی به روستاهای کوهپایه بخش مرکزی خبر داد و افزود: واژگونی این خودرو منجر به کشته شدن یک زن و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group