يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

تمامی اخبار

رئیس دانشکده پرستاری ساوه گفت: در سال‌ جاری در رشته جدید مدارک پزشکی نیز در دانشکده علوم پزشکی ساوه دانشجو می‌پذیریم.

 

"حمیدرضا کوهستانی" با اشاره به اخذ مجوزهای لازم در این خصوص افزود: به استناد رأی صادره در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با راه‌اندازی و جذب دانشجو در رشته بهداشت حرفه‌ای در دانشکده علوم پزشکی ساوه موافقت بعمل آمد.

وی افزود: از ابتدای مهرماه امسال این رشته جدید با پذیرش 20 دانشجو به صورت بومی در مقطع کاردانی در این دانشکده راه‌اندازی می‌شود. 

به گفته وی بر اساس حکم صادره از طرف معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موافقت شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با راه اندازی رشته بهداشت حرفه‌ای در مقطع کاردانی با ظرفیت پذیرش 20 دانشجو به صورت بومی برای یک دوره در دانشکده علوم پزشکی ساوه موافقت بعمل آمد.

کوهستانی لازمه ارتقای دانشکده به دانشگاه را افزایش رشته‌های تحصیلی عنوان و بیان کرد: هم‌اکنون 400 دانشجو در 6 رشته تحصیلی از جمله کارشناسی پیوسته پرستاری، اتاق عمل، بهداشت محیط، کارشناسی ناپیوسته مامایی و کاردانی فوریت‌های پزشکی در این دانشکده تحصیل می‌کنند و از ابتدای سال تحصیلی جدید نزدیک به 500 دانشجو در 10 رشته در این دانشکده تحصیل خواهند کرد. 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group